دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 42111
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع):

آثار دفاع مقدس نقطه اتکای نورانی و گنجینه‌ای ارزشمند است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: آثار دفاع مقدس نقطه اتکای نورانی و گنجینه‌ای ارزشمند است بنابراین باید برای پاسداشت آنها تلاش شود.
آثار دفاع مقدس نقطه اتکای نورانی و گنجینه‌ای ارزشمند است
به گزارش قم نیوز، غلامرضا احمدی با بیان اینکه باید تاریخ جنگ سینه به سینه منعکس شود، اظهار کرد: تا جایی که امکان داشته باشد برای روایتگری از پیشکسوتان استفاده می‌شود، در حقیقت آثار دفاع مقدس نقطه اتکای نورانی و گنجینه‌ای ارزشمند است که باید این آثار تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: سپاه حضور میدانی در درگیری‌ها نداشته و اینگونه نیست که سپاهیان در میدان اعزام شوند و اسلحه دست بگیرند و با داعشی‌ها بجنگند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به حمایت کشورها از جبهه داعش گفت: حمایت تجهیزاتی، امکاناتی و تبلیغاتی از داعش روشن است، مشخص بوده که جبهه استکبار از داعش حمایت می‌کند، رهبر معظم انقلاب در سخنی فرمودند جنگ در سوریه نیابتی است یعنی سوریه به نیابت از جهان اسلام در آن بخش مقاومت و مبارزه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از پیشروی جبهه صهیونیست در ‌سوریه،‌ عراق، یمن و لبنان جلوگیری نشود، می‌توانند به هر نقطه مقاومت جهان اسلام سرایت کنند که ایران از جمله آنها است.

احمدی عنوان کرد: اگر داعشی‌ها دستشان به حرم حضرت زینب(س) برسد، همان می‌کنند که در حرم حجر بن عدی کردند و شیعه نمی‌تواند چنین اقداماتی را تحمل کند و طاقت نمی‌آورد.

وی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب گفت: در وقایع منطقه، جمهوری اسلامی میدان‌دار و پرچم‌دار بیداری اسلامی است اگر جمهوری اسلامی نبود، آمریکایی‌ها برای رسیدن به مقاصد خود هیچ مانعی نداشتند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcizza5.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما