شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 5724
توسط شهرداری قم صورت گرفت؛

زیباسازی هسته مرکزی شهر قم در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: هسته مرکزی شهر به ویژه محیط اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) توسط شهرداری قم در ایام نوروز به شکل زیبایی برای ورود و بازدید مسافران تزیین شده است.
زیباسازی هسته مرکزی شهر قم در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز، زیباسازی و ترمیم فضاهای آسیب دیده شهری به منظور ارائه چهره‌ای رضایت بخش از شهر به ویژه در ایام نوروز که مسافران زیادی برای گذراندن اوقات فراغت خود به مسافرت می‌پردازند، امری ضروری به نظر می‌رسد.

ستاد تسهیلات زائرین استان قم نیز با تشکیل کمیته‌های دوازده گانه اقدام به ارائه خدمات مناسب به گردشگران و زائران کرده که زیباسازی چهره شهر به خصوص هسته مرکزی و محیط اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

میدان بزرگ امام خمینی(ره) که در میان چهار ضلع حرم مطهر، مسجد امام حسن(ع)، مجتمع تجاری الغدیر و رودخانه قمرود در حال ساخت است، یکی از محل‌هایی است که همه زائران و مسافران حاضر در قم حداقل یک بار از آن عبور خواهند کرد.

سطح روگذر میدان امام خمینی(ره) که از اواسط سال گذشته به منظور عبور و مرور شهروندان گشوده شده بود به تدریج در حال تکمیل شدن است.

تزئینات بسیاری در جای جای این میدان به کار رفته و در حال ساخت است به همین دلیل مسئولان شهری قم با توجه به حضور خیل عظیم مسافران، اقدام به راه اندازی بخشی از نورپردازی‌های موجود در این میدان کرده‌اند.

سایبان‌های نصب شده در سطح میدان امام خمینی(ره) دارای چراغ‌های نورافشان بسیار زیبایی هستند که روشن شدن همه آنها به طور همزمان در شب صحنه جالب توجهی را در برابر دیدگان زائران و مسافران قرار می‌دهد.

از دیگر اقدامات ستاد تسهیلات زائرین در خصوص زیباسازی هسته مرکزی شهر، کاشت چمن و گل در بوستان‌ها، بلوارها و دیگر محیط های شهری است.

ریسه‌ها و پرچم‌های رنگی با مضامین مختلف مذهبی و ملی از دیگر مظاهر زیباسازی در هسته مرکزی شهر هستند که چهره‌ای مطلوب در برابر چشمان مسافران و زائران ترسیم می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.8eifuqeaxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما