پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : 9973

توزیع ۶۰۰ تن برنج بین هیئت های مذهبی قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از توزیع ۶۰۰ تن برنج هندی بین هیئت های مذهبی قم خبر داد.
توزیع ۶۰۰ تن برنج بین هیئت های مذهبی قم
قم نیوز، امیر محمدی چهر اظهار داشت: تاکنون ۶۰۰ تن برنج هندی ویژه توزیع بین هیئت های مذهبی وارد استان قم شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۵۰ تن از این نوع برنج، بین هیئت های مذهبی توزیع شده است ادامه داد: توزیع برنج از چهار روز قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به توزیع ۸۰۰ تن برنج تایلندی عنوان کرد: این نوع برنج هم برای توزیع در استان و هم توزیع بین هیئت های مذهبی بوده که هر کیلو ۷۰۰ تومان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه برنج هندی تنها مختص توزیع بین هیئت های مذهبی است بیان کرد: این برنج نیز با قیمت ۲ هزار و ۵۵۰ تومان بین هیئت ها توزیع میشود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه نیاز استان بر اساس آمار سال گذشته ۱۲۰۰ تن است بیان داشت: احتمالا تا هشتم محرم میزان هزار تن برنج وارد استان قم می شود.

وی با اشاره به توزیع روغن بین هیئت های مذهبی گفت: سازمان صنعت و معدن و تجارت درخواست برای واردات روغن را ارائه داده اما تا اکنون روغن برای توزیع بین هیئت های مذهبی به استان وارد نشده است.

وی با اشاره به توزیع شکر نیز بیان کرد: هیئت های مذهبی درصورت درخواست می توانند شکر مورد نیاز را با هر کیلو هزار و ۳۸۵ تومان دریافت کنند.
انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcj.aehfuqehtsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما