سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 6570

تجلیل از مادران و همسران شهدا

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: مراسم تجلیل از مقام زنان ایثارگر همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) با حضور مادران و همسران شهدا در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
تجلیل از مادران و همسران شهدا
به گزارش قم نیوز، محمدکاظم پورامینی اظهار داشت: طبق روال هر سال، این مراسم مصادف با میلاد بانوی مکرم اسلام روز شنبه با هدف بزرگداشت مقام زن مسلمان، تجلیل از مقام شامخ زنان ایثارگر و معرفی الگوهای صبر و پایداری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زنان ایثارگر در دفاع از ارزش‌های اسلامی از عزیزترین کسان خویش گذشتند و بر داغ فراق ایشان صبر کردند و خود از پیروان شهدا و ایثارگران در حفظ ارزش‌ها و دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت هستند و در این مسیر همواره پیرو حضرت فاطمه زهرا (س) بوده و خواهند بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: در این مراسم ۱۶ هزار نفر از بانوان ایثارگر از جمله ۴ هزار نفر از مادران شهدا، هزار و ۴۴۰ نفر از همسران شهدا، بیش از ۱۰هزار نفر از همسران جانبازان و ۶۳۲ نفر از همسران آزادگان حضور می‌یابند.

پورامینی خاطرنشان کرد: مراسم روز زن با برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله سخنرانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، تواشیح، مدیحه سرایی، مولودی خوانی و مسابقات فرهنگی همراه خواهد بود.

وی افزود: بانوان ایثارگر پس از اجرای برنامه، ضریح مطهر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) را گلباران کرده و به ساحت آن بانوی بزرگوار ادای احترام می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.aemfuqeiysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما