يکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 2754
حادثه مرگبار در جاده دامشهر؛

تیر چراغ برق مرگ موتورسوار را رقم زد

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حواث و فوریت‌های پزشکی قم از برخورد منجر به فوت یک دستگاه موتورسیکلت در جاده دامشهر خبر داد.
تیر چراغ برق مرگ موتورسوار را رقم زد
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی امروز با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با تیر چراغ برق در جاده دامشهر راکب موتور سیکلت در دم جان خود را از دست داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با بیان علت اصلی این حادثه اضافه کرد: بی احتیاطی و نداشتن تجهیزات ایمنی از سوی راکب موتورسیکلت موجب برخورد با تیر چراغ برق و در نهایت کشته شدن وی شده است.

فراهانی همچنین به وقوع حادثه‌ای در جاده قدیم قم ـ سلفچگان اشاره کرد که بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ، ۵ نفر از سرنشینان خودرو مجروح شدند.

وی در ادامه افزود: مجروحان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با سه دستگاه آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم و یک دستگاه آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه، به مراکز درمانی قم منتقل شدند.

لازم به ذکر است یکی از مجروحین در محل حادثه، با کمک نیروهای امدادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم به‌صورت سرپایی درمان شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.ie8fuqeaxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما