سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 9351
در جاده دامشهر

تصادف ۳ خودرو یک نفر را به کام مرگ کشید

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: سه دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده دامشهر به شدت برخورد کردند که بر اثر این حادثه یک نفر بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.
تصادف ۳ خودرو یک نفر را به کام مرگ کشید
قم نیوز، مهدی فراهانی با بیان عملکرد ۲۴ ساعت گذشته مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از پاسخگویی به هزار و ۴۸ تماس برقرار شده با مرکز اورژانس ۱۱۵ استان قم خبر داد و افزود: انجام ۱۴۹ مأموریت برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان تصادفات، بیماران بدحال و ... حاصل تماس‌های دریافتی مرکز اورژانس استان قم بوده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به تعداد تصادفات در این مدت تصریح کرد: ۷۴ تصادف در این مدت به وقوع پیوست که این حوادث ۸۴ مجروح برجای گذاشت.

وی اضافه کرد: یک نفر نیز در این تصادفات به دلیل شدت آسیب‌های وارده فوت کرد و نیروهای امدادی اورژانس نتوانستند برای زنده ماندن این حادثه دیده کاری انجام دهند.

فراهانی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ مورد از حوادث ترافیکی مربوط به موتور سواران بود که ۵۳ مجروح برجای گذاشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به حوادث شاخص روز گذشته اشاره و تصریح کرد: بر اثر سقوط ابزار ساختمانی در شهر پردیسان دو نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه مجروحان این حادثه پس از حضور در صحنه حادثه نسبت به انجام اقدامات اولیه درمانی اقدام کردند، گفت: این مجروحان برای تکمیل مراحل درمانی به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

فراهانی در ادامه به برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده دامشهر اشاره و اظهار کرد: یک نفر بر اثر جراحات وارده در این حادثه فوت کرد و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

وی بیان کرد: پرسنل اورژانس ۱۱۵ پس از حضور در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی، برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سمند در کمربندی امام علی اشاره و خاطرنشان کرد: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند که با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcj.iehfuqetvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما