دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 5058
کلهری خبر داد:

جابه‌جایی 137 هزار مسافر نوروزی در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: در ایام نوروز 137 هزار مسافر و زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مسافرت رفته‌اند.
جابه‌جایی 137 هزار مسافر نوروزی در استان قم
به گزارش قم نیوز، محمدحسن کلهری با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون بیش از ۱۳۷ هزار نفر در قالب ۸ هزار ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای استان قم به مسافرت رفته‌اند اظهار داشت: از این تعداد ۱۱۸ هزار نفر به مسافرت‌های برون استانی مبادرت کرده و باقی سفرها در داخل استان قم انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم اعلام کرد: تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره کل، در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران استان است که با کمک ستاد تسهیلات زائرین استان قم این امر نیز محقق شده است.

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی استان از آمادگی بالایی برای جابه‌جایی مسافران برخوردار است عنوان کرد: بیشترین حجم سفرهای انجام شده از ابتدای طرح ویژه نوروزی است و بالاترین آمار جابه‌جایی مسافر را چهارمین روز از فروردین ماه سال ۹۱ به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به جابه‌جایی ۱۶ هزار مسافر در روز چهارم فروردین اذعان داشت: در این روز بیش از ۱۶ هزار مسافر در قالب ۸۸۵ ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند و کمترین آمار مسافرت‌ها نیز با ۶۸۰ سفر و ۱۱ هزار و ۵۰۰ مسافر مربوط به روز نخست فروردین ماه است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.ieifuqeyosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما