چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 8253

دست یهود از آستین بوداییان برمه بیرون آمده است

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم در پیامی با انتقاد از سكوت مجامع بین المللی در قبال كشتار مردم مظلوم میانمار گفت: صهیونیست ها عامل اصلی كشتار مردم بیگناه میانمار هستند.
دست یهود از آستین بوداییان برمه بیرون آمده است
به گزارش قم نیوز، آیت الله مهدی هادوی تهرانی روز چهارشنبه در پیامی خاطرنشان كرد: مجامع بین المللی و بنگاه های سخن پراكنی تحت قدرت اقتصادی و سیاسی صهیونیسم نیز امروز در مقابل این جنایات سكوت پیشه كرده اند.

در این پیام كه در سایت اطلاع رسانی آیت الله هادوی تهرانی منتشر شده، آمده است: امروز دست یهود از آستین بوداییان برمه بیرون آمده است تا انتقام آزادی خواهی مسلمانان را در كشورهای اسلامی از مردم فقیر و مسلمان میانمار بستانند.

در بیانیه مزبور افزوده شده است: امروز مردم میانمار تاوان حركت های ضد صهیونیستی در مصر، تونس، لیبی، مراكش، لبنان و سوریه و بحرین و حجاز را پس می دهند ولی دشمنان در این حركت خود نیز شكست خواهند خورد.

هادوی تهرانی افزوده است: امروز مسلمانان باید فریاد مظلومیت مسلمانان میانمار را به گوش جهانیان رسانده و بنگاه ها و مجامع تحت سلطه ی صهیونیسم را وادار به شكستن مهر سكوت كنند.

وی در پیام خود متذكر شده است: قطعا تمام مجامع بین المللی و شبكه های خبری كه در مقابل این جنایت سكوت می كنند، مسوول خون های پاكی هستند كه در میانمار بی رحمانه بر زمین ریخته می شود.

استاد حوزه قم در بیانیه خود افزوده است: اقدامات صهیونیسم برای بهره گیری از توان ادیان شرقی به میانمار محدود نمی شود بلكه آنها جمعیت اندك خود را به جمعیت بوداییان و هندوان پیوند داده و با استفاده از قدرت اقتصادی و بهره گیری از فقر عمومی، در بین آن ها ریشه دوانده اند.

وی متذكر شده است: آن ها حتی برخی از شخصیت های یهودی را به مقام رهبری روحانی برخی فرقه های هندویی یا بودایی رسانده اند و برای آنان در هندوستان و سایر كشورهای منطقه معابد و مراكز ساخته اند.

هادوی تهرانی در پیام خود اضافه كرده است: اگر بنگاه های سخن پراكنی و مجامع بین المللی ساكت اند تعجبی نیست؛ زیرا این بنگاه ها و مجامع عمدتا تحت قدرت اقتصادی و سیاسی صهیونیسم هستند و تا زمانی كه مجبور نباشند كوچك ترین حركتی بر ضد صهیونیسم یا به نفع مسلمانان انجام نمی دهند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.ieofuqe8tsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما