دوشنبه ۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 1052
عموئیان:

قم میزبان مسابقات پینگ‌پنگ پسران نونهال کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: هیئت قم به عنوان میزبانی برگزاری رقابت‌های پینگ‌پنگ پسران نونهال کشور انتخاب شد.
قم میزبان مسابقات پینگ‌پنگ پسران نونهال کشور شد
به گزارش قم نیوز: محمد عموئیان تصریح کرد: مسابقات نونهالان یکی از رویدادهای مهم پینگ‌پنگ کشور است که نیمه آبان ماه به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ استان قم برگزار می‌شود و خوشحالیم از اینکه هیئت قم توانسته است توانمندی خود در برگزاری رقابت‌های مهم پینگ‌پنگ کشور نشان دهد.

وی عنوان کرد: مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی پسران کشور در رده سنی نونهالان در حالی به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ استان قم برگزار می‌شود که سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم روزهای شانزدهم تا نوزدهم آبان ماه میزبان پسران نونهال پینگ‌پنگ باز کشور است.


دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: ‌سال گذشته فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان هیئت پینگ‌پنگ استان قم را به عنوان میزبان پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی خردسالان پسر کشور نیز برگزیده بود تا این رقابت‌ها با شرکت ۲۸ تیم از سراسر کشور در قم برگزار شود و امسال در قم میزبان همین تعداد تیم در پیکارهای قهرمانی کشور خواهیم بود.

وی با مهم دانستن میزبانی این رقابت‌ها از سوی هیئت پینگ‌پنگ استان قم تصریح کرد: در واقع هدف مجموعه هیئت این است که از برگزاری این رقابـت‌ها در قم تجارب و فرصت‌های مغتنمی که یک میزبان می‌تواند از آن برخوردار شود را به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کنیم.

عموئیان با تاکید بر اینکه رقابت‌های کشور فرصت مناسب برای سنجش توانمندی پینگ‌پنگ قم برگزاری چنین رقابت‌هایی در قم را بهترین فرصت برای کسب تجربه توسط مربیان و ورزشکاران این رشته با هدف پیشرفت بیشتر در این رشته دانست و اظهار کرد: در این مسابقات برترین‌های کشور با یکدیگر رقابت‌ می‌کنند و این فرصت خوبی است تا با توجه به شرایط میزبانی توانمندی خود با سایر استان‌ها را بسنجیم.

وی با بیان اینکه هر استان حتی قم مجاز به شرکت دادن سه پینگ‌پنگ‌باز و یک مربی در این دوره از رقابت‌ها است، با اشاره به برگزاری رقابت‌های پسران نونهال کشور در قم تاکید کرد: در این چند سالی است که حرکت‌های خوبی در مسیر پیشرفت در رشته پینگ‌پنگ برداشته‌ایم و مهم‌ترین هدف ما از کسب میزبانی پسران نونهال کشور این بود که با توجه به توانمندی بسیار خوب پسران نونهال استان در این رده سنی، به مقام‌های خوبی نیز دست یابیم.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: پسران نونهال پینگ‌پنگ‌باز قم در چند سال اخیر به خصوص سال گذشته در رقابت‌های مختلف منطقه‌ای و قهرمانی کشور و همچنین تورنمنت‌هایی که به مناسبت‌های مختلف در استان و کشور برگزار شده است، با کسب عناوین مختلف شایستگی خود را نشان داده‌اند.

وی افزود: هم در بخش پسران و هم در بخش دختران از رده‌های سنی پایه، یکی از مهم‌ترین اقداماتی که هیئت پینگ‌پنگ استان قم در سال‌های اخیر نسبت به آن توجه بسیار زیادی داشته است، امر استعدادیابی و تمرکز و توجه بر روی پرورش نیروهای پایه بوده است و بر همین اساس پینگ‌پنگ‌بازان خوبی در رده‌های سنی پایه دختران و پسران داریم.

عموئیان اظهار کرد: سال گذشته نیز میزبانی رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی خردسالان پسر و نونهالان دختر کشور را بر عهده داشتیم که این رقابت‌ها با شرکت برترین‌های کشور در قم برگزار شد و در پایان پینگ‌پنگ‌بازان آینده‌دار قم در این رده‌ها عملکرد خوبی داشتند.

وی با اشاره به تلاش هیئت برای تجهیز و آماده‌سازی تیم‌های لیگی استان قم به منظور اعزام به رقابت‌های لیگ‌های باشگاه‌های کشور تصریح کرد: امسال مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور در چند رده سنی برگزار می‌شود که در لیگ‌های رده‌‌های پایه شرکت می کنیم، ضمن اینکه در حال حاضر تیم نونهالان و نوجوانان قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند و نتایج خوبی کسب کرده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.ievfuqey8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما