يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 7489
اردستانی:

20 سبک زیرمجموعه ورزش های رزمی استان قم است

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: در حال حاضر نزدیک به 20 سبک به عنوان زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی استان قم فعال هستند.
20 سبک زیرمجموعه ورزش های رزمی استان قم است
به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی اظهار داشت: در حال حاضر و در بین سبک‌های متعدد فعال در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بانوان اگر حضور بیشتر نسبت به آقایان نداشته باشند، فعالیت آنها کمتر از آقایان نیست.

وی ادامه داد: بانوان فعال در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در سال‌های اخیر همپای آقایان در میادین مختلف داخلی و برون مرزی درخشیده‌اند و حاصل آن کسب مدال‌های رنگارنگ از رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی بوده است.

رییس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در ادامه به موفقیت دو بانوی اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی قم به پیکارهای ووینام قهرمانی جهان اشاره کرد و بیان داشت: حضور در عرصه رقابت‌های مهم داخلی و برون‌مرزی از جمله نکات بسیار مهمی است که توسط هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در سال جاری مورد توجه جدی قرار دارد.

اردستانی تصریح کرد: در واقع این قابلیت و توانمندی به اندازه بسیار بالایی در بین ورزشکاران فعال در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به چشم می‌خورد زیرا در چند سال اخیر موفقیت‌های زیادی در عرصه مسابقات مهم برون مرزی و کشوری به دست آورده‌ایم.

رییس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: کسب مدال از رقابت‌های جهانی، بین المللی و آسیایی و همچنین چندین عنوان پیکارهای قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی گویای توانمندی ورزشکاران رزمی قم است.

وی عنوان داشت: در حال حاضر نزدیک به ۲۰ سبک به عنوان زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی استان قم فعال هستند که هر کدام از این سبک‌ها ورزشکاران بسیار مستعدی دارند که یا حضور در مسابقات مهم برون‌مرزی را تجربه کرده‌اند و یا در آستانه اعزام قرار دارند.

اردستانی در ادامه به برنامه‌های هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در برگزاری مسابقات لیگ رزمی در قم اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر لیگ ورزش‌های رزمی قم در رشته کیک بوکسینگ در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار شده است و امسال نیز این رقابت‌ها را برنامه ریزی و برگزار می‌کنیم.

رییس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های رزمی تجارب بسیار خوبی از برگزاری پیکارهای لیگ در دوره‌های گذشته به دست آورده است و یقینا با بهره گیری از آنها می‌توانیم در سال جاری لیگی به مراتب پویا تر و جذاب‌تر برگزار کرده و قهرمانان جدیدی را بشناسیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.oeafuqexhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما