سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 5986

امید صبا به مصاف فولاد خوزستان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر تیم دوم جدول یعنی فولاد خوزستان به میدان می‌رود.
امید صبا به مصاف فولاد خوزستان می‌رود
به گزارش قم نیوز، هفته یازدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور شنبه آینده با انجام شش مسابقه همزمان برگزار خواهد شد و طی آن در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم فوتبال رده سنی امید صبای قم در خارج از خانه برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان اهواز تیم رده دوم جدول به میدان خواهد رفت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و امید فولاد خوزستان از هفته بیست و چهارم مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های امید کشور از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز شنبه بیست و ششم فروردین ماه در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی اهواز برگزار خواهد شد در حالی که دو تیم در دیدار رفت به تساوی بدون گل رسیده‌اند.

این دیدار در حالی در اهواز به انجام خواهد رسید که صبای قم در ۹ بازی گذشته خود مقابل حریفان تنها در دو بازی تن به شکست داده است و با توجه به نتایج خوبی که در نیم فصل دوم لیگ برتر امید کسب کرده، به پیروزی برابر فولاد خوزستان و صعود دوباره در جدول امیدوار است.

در حالی که نتایج خوب نیم فصل دوم رقابت‌ها، صبای قم را از انتهای جدول به میانه جدول رده‌بندی آورده است اما فولاد خوزستان با تداوم پیروزی‌های خود در رقابت با حریفان، هم اکنون بعد از تیم فوتبال امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است و یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

دو تیم صبای قم و فولاد خوزستان تا قبل از دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر امید با یکدیگر سه پله فاصله دارند اما با پیروزی فولاد خوزستان یا صبای قم در این دیدار می‌تواند موقعیت هر دو تیم را در جدول رده بندی نسبت به گذشته بهبود ببخشد.

این در حالی است که تیم فوتبال امید صبای قم هم اکنون با کسب ۲۵ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور قرار دارد، ضمن اینکه صبایی‌ها هفته گذشته در خانه با نتیجه دو بر یک از سد استقلال اهواز همشهری فولاد خوزستان عبور کردند.

صبای قم در حالی دیدار برگشت خود با استقلال اهواز را با پیروزی دو بر یک پشت سر گذاشت که دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال امید استقلال اهواز یعنی تختی اهواز، با شکست دو بر یک تیم فوتبال صبای قم به پایان رسیده بود.

در حالی که تمام دیدارهای هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور شنبه آینده برگزار خواهد شد، صبای قم تا پایان نخستین حضور خود در جمع لیگ برتری‌ها در سه هفته باقی مانده، به غیر از دیدار با فولاد خوزستان دو مسابقه حساس دیگر در پیش دارد که یک بار در خانه با صنعت نفت آبادان بازی می‌کند و بعد از آن در خارج از خانه به دیدار نفت اهواز می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.oeifuqehmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما