يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 8488
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبرداد:

برگزاری مسابقه بزرگ نشریه دیواری بحر کَرَم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مسابقه بزرگ نشریه دیواری بحر کَرَم به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
برگزاری مسابقه بزرگ نشریه دیواری بحر کَرَم
به گزارش قم نیوز، عباس جهان بینی در حاشیه جلسه تشریح برنامه‌های فرهنگی این اداره کل در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مسابقه نشریه دیواری بحر کَرَم به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل و با مشارکت دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه در ایام ماه مبارک رمضان در سطح کشور برگزار می‌شود و هدف از آن بزرگداشت مقام والای امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) است که جوانان و جامعه ورزش کشور می‌توانند با مراجعه به دفاتر تشکل‌های جوان و هیئت‌های ورزشی سراسر کشور قالب نشریه‌ای که به این منظور تهیه و برای ادارات ورزش و جوانان استان‌ها ارسال شده را دریافت کرده و بر اساس آیین نامه مربوطه نسبت به تکمیل و ارسال نشریه اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: قالب این نشریه شامل ۱۰ بخش سخن اول، صلح عاشورایی، نامه‌ای به کریم اهل بیت، حدیث غربت، ماه کرم، عکس غربت، زیارت عشق، نقاشی، شعر کریمانه و سخن ابرار است.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که ملاک‌هایی برای ارزیابی نشریات ارسالی به دبیرخانه مسابقه در نظر گرفته شده است که شامل مواردی از جمله خوش خطی و خوانایی مطالب، ارتباط با موضوع زیبایی و رعایت نظم و خلاقیت و نوآوری است.

رییس شورای فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: هدایای ویژه‌ای برای برترین‌های این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است که به نفرات برتر جوایزی شامل اعزام گروه‌های برتر به سفر زیارتی مشهد مقدس، دوچرخه، دوربین عکاسی، چرخ خیاطی، هدایای نقدی و... اعطاء خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه روز شانزدهم شهریور ماه خواهد بود، ضمن اینکه ۱۰ اثر برتر از هر استان که به دبیرخانه مسابقه ارسال خواهد شد، معرفی می‌شود.

وی بیان داشت: برنامه‌های متنوعی در قالب موضوعات ورزشی و فرهنگی به همت معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در دست طراحی و برنامه ریزی است که به زودی به منظور بهره‌برداری شهروندان به خصوص جوانان اطلاع رسانی کامل در خصوص آنها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.oeofuqexosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما