چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : 4482
رییس هیئت بوکس استان قم خبر داد:

اعزام بوکسور قمی به پیکارهای کسب سهمیه المپیک

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت بوکس استان قم از اعزام بوکسور توانمند قمی به پیکارهای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن خبر داد.
اعزام بوکسور قمی به پیکارهای کسب سهمیه المپیک
به گزارش قم نیوز، محمد جعفری امروز اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه زمان زیادی به پیکارهای المپیک ۲۰۱۲ لندن در رشته‌های مختلف باقی نمانده است، ملی پوشان کشورمان تلاش خود را برای کسب ورودی این رقابت‌ها انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: قرار است تیم ملی بوکس کشورمان به زودی به پیکارهای کسب سهمیه المپیک اعزام شود که در بین نفرات ملی پوش مورد نظر کادر فنی تیم ملی، یکی از بوکسورهای بسیار خوب و آینده دار قمی یعنی فروتن گل آرا است.

رییس هیئت بوکس استان قم با اشاره به موفقیت‌های این بوکسور جوان در رویدادهای اخیر، افزود: گل آرا در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی بوکس کشور با شرکت برترین‌های کشور در آبان ماه برگزار شد، با افتخار به مقام قهرمانی رسید.

وی اضافه کرد: مسابقات بوکس قهرمانی کشور که جنبه انتخابی تیم ملی بوکس کشورمان را نیز داشت در آبان ماه امسال در سالن ولی عصر (عج) شهر آبادان برگزار شد و خوشبختانه تیم اعزامی هیئت بوکس استان قم صاحب یک نشان طلا شد.

رییس هیئت بوکس استان قم اضافه کرد: جمعی از برترین بوکسورهای قمی با توجه به تمرینات بسیار خوبی که زیر نظر مربیان خود سپری کرده و از آمادگی بسیار خوبی نیز برخوردار بودند، به این دوره از مسابقات اعزام شدند که در نهایت یک نشان طلا برای تیم قم به دست آمد.

وی عنوان کرد: نفراتی مانند محمد مردی و فروتن گل‌آرا در این دوره از مسابقات از جمله امیدهای تیم اعزامی قم برای کسب عنوان و قرار گرفتن بر روی سکو بودند که مردی با قرعه نامناسبی رو به رو شد و نتوانست به دیدار نهایی صعود کند اما گل‌آرا به مقام قهرمانی دست یافت.

جعفری بیان کرد: در این دوره از مسابقات ۲۲۴ بوکسور از ۳۲ استان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم تهران با ۲۴ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، کرمانشاه با ۲۱ امتیاز و کسب دو طلا دوم شد و خوزستان با ۲۱ امتیاز و کسب یک طلا عنوان سوم را به دست آورد.

وی اظهار کرد: فروتن گل آرا در این دوره از رقابت‌ها در وزن ۶۰ کیلوگرم به عنوان نماینده هیئت بوکس قم به مصاف حریفان رفت و تلاش وی برای کسب عنوان قابل تقدیر بود.

وی تصریح کرد: به دنبال موفقیتی که گل‌آرا به دست آورد، به تیم ملی بوکس کشورمان نیز دعوت شد تا در اردوی آماده‌سازی این تیم شرکت کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.oexfuqex8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما