قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم گفت: برنامه‌ریزی به منظور امر به معروف و نهی از منکر در هر منطقه باید با ‌توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی همان شهر صورت گیرد.
فعالیت‌های آمران به معروف متناسب با شرایط فرهنگی هر شهر صورت گیرد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام غلام‌حیدر حیدری در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و در جمع آمران به معروف حوزوی اظهار کرد: حوزه‌های علمیه و آمران به معروف ارتباط بسیار خوب و منسجمی با یکدیگر دارند.

وی افزود: فعالیت این افراد تاثیر بسیار زیادی داشته و اکنون فضای شهر قم به گونه‌ای است که ناهنجاری‌ها توان رشد در آن را ندارند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم با تاکید بر حمایت از آمران به معروف و نیروهای انتظامی در این زمینه گفت: اقتدار و اطمینان خاطر برای حمایت از آمران به معروف امری ضروری است.

وی فضای هر شهر را متفاوت با دیگر مناطق کشور دانست و تاکید کرد: به همین دلیل برنامه‌ریزی به منظور گسترش امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از منکرات در هر شهر باید متناسب با شرایط فرهنگی و اجتماعی همان مناطق صورت گیرد.

حیدری ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت‌هایی که اهمیت زیادی دارد، انسجام در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سراسر کشور است که باید مورد توجه مسوولین قرار گیرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.teifuqetasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما