پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : 1935
به مناسبت هفته بسیج؛

کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند

قم نيوز : قم نیوز: جمعی از مسئولان و کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با حضور در گلزار شهدای قم با آرمان های شهدای 8 سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند
به گزارش قم نیوز، در این مراسم معنوی که با حضور مدیر کل، معاونان، اعضای شورای فرماندهی بسیج پایگاه و جمعی از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همراه بود از مزار سرداران، فرماندهان و افتخارآفرینان ۸ سال دفاع مقدس استان از جمله شهید مجید و شهید مهدی زین الدین، شهدای حمله اخیر گروه پژاک و شهدای مرتبط با کارکنان میراث فرهنگی قم غبارروبی و با گلاب عطرافشانی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در این جمع ضمن گرامیداشت هفته بسیج، شهدا را باارزش ترین میراث معنوی انقلاب برشمرد و گفت: امروز رفاه و امنیت ما مرهون ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان، جانبازان و شهدایی است که با مجاهدت خود از کیان انقلاب و ایران اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: شهدا با خداوند معامله کردند و در نزد ایزد متعال، در مقام عند ربهم یرزقون هستند.

علیرضا ارجمندی تاکید کرد: وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری های شهدا است تا بتوانیم راه و هدف والایشان را در راه خدمت به اسلام و مردم میهن اسلامی بویژه مردم شهید پرور قم ادامه دهیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.tevfuqehisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما