سه شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 3311
پاک نهاد:

مبلغان وارد جناح بندی سیاسی نشوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه بر وارد نشدن مبلغان به جناح بندی سیاسی تاکید کرد.
مبلغان وارد جناح بندی سیاسی نشوند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد پاک‌نهاد امروز با اشاره به اعزام مبلغین در دهه پایانی صفر اظهار کرد: اعزام به مناطقی که نیاز به مبلغ داشته باشند با اولویت امامزادگان، بقاع و مناطق محروم صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بالغ بر ۶۰۰ نفر مبلغ قمی در ایام دهه پایانی ماه صفر به مناطق مختلف اعزام شوند.

مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مبلغان ۱۰ روز در منطقه تبلیغی حضور دارند، گفت: مبلغان در مناطق تبلیغی خود بر اساس وظیفه ذاتی که دارند به اقامه عزاداری سیدالشهدا(ع)، امام حسن مجتبی(ع)، امام رضا(ع) و روشنگری درباره مسائل سیاسی روز به ویژه مبحث انتخابات می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: تاکید ویژه ما به مبلغان این است که وارد جناح‌بندی و دسته‌بندی سیاسی نشوند و تنها به بیان ملاک‌های کلی امام و مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ وقف، احیای موقوفات و توجه ویژه به جوانان بپردازند.

پاک‌نهاد ادامه داد: مبلغان در کنار برگزاری منبر به اموری مانند تبلیغ چهره به چهره و پاسخگویی به شبهات و سؤالات می‌پردازند و ساعاتی نیز برای پاسخگویی در مساجد و امامزادگان حضور دارند.

وی با اشاره به اعزام‌های گروهی مبلغان گفت: این اعزام‌ها به طور عمومی در کل کشور در امامزادگان شاخص صورت می‌گیرد.

مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: پنج یا شش نفر از مبلغان در اعزام‌های گروهی در خیمه‌های معرفت که در امامزادگان برپا می‌شود در خصوص مباحث کودک، نوجوان و تبلیغ چندرسانه‌ای، پرده‌خوانی و مشاوره در تبلیغ، پاسخگویی به شبهات اعتقادی و کلامی به ارائه مباحث می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در ایام محرم استقبال چشمگیری از برنامه‌های خیمه‌های معرفت صورت گرفته و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک در تمام امامزادگان این طرح اجرایی شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.vetfuqetvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما