دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : 7849

از امام جمعه قم تقدیر شد

قم نيوز : قم نیوز: جمعی از مسوولان اداره‌کل ورزش و جوانان و تشکل‌های مربوط به امور جوانان استان قم ضمن دیدار با امام جمعه قم از تلاش‌های وی در خدمت به نسل جوان تقدیر کردند.
از امام جمعه قم تقدیر شد
به گزارش قم نیوز، پیش از ظهر امروز جمعی از مدیران و مسوولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان و تشکل‌های مربوط به جوانان قم ضمن حضور در دفتر امام جمعه قم با حجت‌الاسلام سعیدی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در ابتدای این دیدار عباس جهان‌بینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در سخنانی با اشاره به اهمیت بحث اوقات فراغت از تخفیف ویژه برای جوانان مناطق محروم قم برای استفاده از امکانات ورزشی و رفاهی خبر داد و گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم به دنبال بررسی مشکلات موجود در بحث اوقات فراغت است زیرا تنها ۲۰ درصد جوانان قمی از امکانات موجود استفاده می‌کنند بنابراین در سال جاری مبنای کار بر اساس کیفی سازی و تربیت قرار گرفته و کمیته‌ای نیز به منظور عملکرد دستگاه‌های مختلف در پایان تابستان تشکیل شده است.

ابوالقاسم مقیمی مشاور و رییس گروه مشاوران جوان استاندار قم نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده طی سال گذشته و سه ماهه نخست امسال پرداخت و عنوان کرد: در راستای برنامه‌های در نظر گرفته شده بسیاری از ادارات استان قم افرادی که زمینه کار مدیریتی داشتند از میان جوانان انتخاب و آنها را وارد حلقه‌های تصمیم‌گیری کرده‌اند.

وی از انتخاب مشاوران جوان در نیمی از ادارات استان قم خبر داد و ابراز داشت: مجمع نخبگان نیز در استان قم تشکیل شده و هدف از آن افزایش ارتباط میان حلقه‌های مدیریتی جامعه و فضای دانشگاهی است.

در ادامه حجت‌الاسلام حمیدرضا غریب‌رضا، مدیر موسسه گفت‌و‌گوی دینی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی گفت‌وگوی جوانان جهان اسلام با حضور گروهی از شیعیان تونس در قم گفت: این امر جزو آرزوهای دیرینه جوانان ایرانی بود که همه جوانان فعال مسلمان بتوانند به صورت چهره به چهره با یکدیگر در ارتباط بوده و جوانان کشورمان نیز تجربیات انقلاب را به آنها منتقل کنند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) نیز در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته بر ضرورت توجه به عنصر تربیت خانوادگی تاکید و تصریح کرد: در دوران جنگ چنانچه برخی ارگان‌ها وظایف خود را به خوبی انجام ندهد، سایر نیروها نیز شکست خواهند خورد و نمونه بارز آن در جنگ احد مشاهده می‌شود بنابراین باز بودن برخی رخنه‌ها و امکان نفوذ فرهنگی دشمنان، خطرات گوناگونی به وجود می‌آورد.

وی افزود: آسیب‌شناسی مشکلات جوانان امری ضروری است زیرا باید دانست که چرا برخی جوانان عرصه‌های فعال را رها کرده و به مسائل انحرافی روی می‌آورند بنابراین شناخت خواسته‌های جوانان می‌تواند موجب استفاده حداکثری از امکانات شود.

در پایان این جلسه لوح تقدیری از سوی جامعه ورزشی و جوان استان به امام جمعه قم اهدا و از توصیه‌ها، رهنمودها و تلاش‌های ایشان در راستای خدمت به نسل جوان و انقلابی قم تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.xeafuqeohsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما