چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 4446
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

360 مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی آماده می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: به منظور ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائران و میهمانان نوروزی، 360 مدرسه برای اسکان زائران آماده سازی می‌شود.
360 مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی آماده می‌شود
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام مهدی عرب انصاری در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران آثار بسیاری را به همراه داشت و موجب شد تا اسلام ناب محمدی در ایران پدیدار شود.

وی تصریح کرد: ایران امروز به یک ابرقدرت جهانی تبدیل شده که مرهون تلاش‌های امام خمینی و رهبری‌های رهبر معظم انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اذعان داشت: استکبار در برابر انقلاب اسلامی و صفوف به هم فشرده ملت ایران زانو زده و نمی‌تواند پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف را ببیند.

عرب انصاری با اشاره به ارسال ماهواره‌ها از سوی ایران به فضا تاکید کرد: این نشان دهنده اوج قدرت و عظمت ملت ایران است که دنیا را شگفت زده کرده و آنها از رشد توان علمی ایران انگشت بر دهان مانده‌اند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در طول این ۳۰ سال به دستاوردهای بسیاری رسیده که باید این مباحث اطلاع رسانی شده و به نسل جوان گفته شود که پیش از انقلاب رشد علمی ایران منفی بوده اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، جوانان و نخبگان ایرانی در جهان رتبه‌های برتر علمی را کسب کرده‌اند.

عرب انصاری در ادامه به فرارسیدن ایام پایانی سال و عید نوروز اشاره کرد و گفت: در این ایام حضور زائران و میهمانان نوروزی در استان قم بسیار است که باید امکانات لازم را برای اسکان آنها فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: علاوه بر هتل‌ها، مهمان سراها و دیگر مراکز اقامتی، ۳۶۰ مدرسه نیز برای اسکان زائران و میهمانان نوروزی آماده خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.xexfuqexmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما