سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 7704

فوتبالیست‌های قمی ارزیابی می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم امروز در دیداری تدارکاتی بازیکنان شاغل در فوتبال قم را به منظور انتخاب چند نفر از بین آنها مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
فوتبالیست‌های قمی ارزیابی می‌شوند
به گزارش قم نیوز، با توجه به تاکید مسوولان استان قم و با هدف اینکه اساس کار بومی‌سازی تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیگیری و عملی شود، چند بازیکن بومی در حال حاضر در تمرینات صبا شرکت می‌کنند.

بلافاصله بعد از پایان اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای تیم صبای قم در منطقه سرعین اردبیل، چهار بازیکن قمی در تمرینات آماده‌سازی تیم در آستانه دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور شرکت کردند تا توسط سرمربی تیم مورد ارزیابی قرار بگیرند.

این بازیکنان قرار است در دیداری تدارکاتی در حضور یحیی گل محمدی ارزیابی شوند تا در صورت تایید این مربی جوان، به عضویت تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال درآیند.

این بازی و برنامه‌ بررسی آخرین وضعیت فوتبالیست‌های بومی قرار است عصر امروز در مجموعه ورزشی شهید قیانوری با حضور جمعی از بازیکنان شاغل در رده‌های سنی مختلف فوتبال قم در حضور یحیی گل محمدی برگزار شود.

در حال حاضر شرایط تیم صبای قم برای لیگ جدید مطلوب است و بازیکنان تیم زیر نظر یحیی گل محمدی، ناصر بختیاری‌زاده، رضا محتشم و سیدمجتبی حسینی اعضای کادر فنی تیم مشغول تمرینات آماده‌سازی هستند تا تیم با شرایطی بسیار خوب وارد لیگ دوازدهم شود.

از جمع بازیکنان جدید اکثر آنها قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان قم ثبت کرده‌اند و در تمرینات تیم صبای قم حضور دارند، ضمن اینکه دیگر بازیکنان که از بازیکنان فصل گذشته هستند با انگیزه بسیار بالا زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

تا کنون حضور دو بازیکن از سهمیه لیگ برتر، شش بازیکن از لیگ دسته اول و چند بازیکن امید صبای قم همراه با نفراتی از فصل گذشته در تیم صبا قطعی شده است.

البته از چند بازیکنی هم که در اردوی تدارکاتی سرعین اردبیل در تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم حضور داشتند، توسط کادر فنی تست گرفته شد و به محض اینکه سرمربی تیم آنها را مورد تایید قرار دهد،‌ قرارداد رسمی با این بازیکنان بسته خواهد شد.

تا پایان مهلت نقل‌ و انتقالات برای دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور زمان زیادی باقی نمانده است، اما تا چند روز آینده چند بازیکن جدید دیگر برای حضور در لیگ برتر با تیم فوتبال صبای قم قرارداد می‌بندند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.yeafuqeaxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما