دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : 3708
با کسب امتیاز در هفته پایانی؛

سهمیه قم در لیگ دسته اول تیراندازی کشور حفظ شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم قم با کسب مقام چهارم به کار خود در رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور باقی ماند.
سهمیه قم در لیگ دسته اول تیراندازی کشور حفظ شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که تنها یک هفته تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور باقی مانده بود، اعضای تیم هیئت تیراندازی استان قم در هفته پایانی تلاش خود را به خوبی انجام داده و در نهایت موفق به کسب امتیازات لازم در این مرحله و حفظ جایگاه تیم هیئت تیراندازی استان قم در لیگ دسته اول شدند.

این در حالی است که از جمع هفت تیم حاضر در پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور دو تیم جواز صعود به رقابت‌های لیگ برتر را کسب کردند، اما از جمع تیم‌های انتهای جدولی نیز دو تیم به لیگ دسته دوم سقوط کردند.

دیدارهای هفته پایانی از رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور روز گذشته به میزبانی هیئت تیراندازی استان بوشهر در سالن نیروی دریایی این شهر برگزار شد و طی آن تیراندازان قمی با کسب امتیازات لازم سهمیه قم در لیگ دسته اول کشور را حفظ کردند.

در پایان رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور و در پایان رقابت در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی، تیم‌های هیئت زنجان و شرکت ملی و حفاری به لیگ برتر صعود کردند، تیم‌های هیئت اردبیل و هیئت قم و هیئت سیستان و بلوچستان در لیگ دسته اول باقی ماندند و تیم‌های هیئت لرستان و هیئت گلستان به لیگ دسته دوم سقوط کردند.

تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر و تیم‌های فرار کننده از سقوط به لیگ دسته دوم، رقابت‌های خود را در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی در سالن اختصاصی تیراندازی نیروی دریایی شهر هیئت بوشهر برگزار کردند که تیم قم در مکان چهارم جدول رده بندی جای گرفت.

این رقابت‌ها در حالی به میزبانی بوشهر برگزار شد که همه مدعیان با تیم میزبان یعنی هیئت تیراندازی بوشهر به رقابت پرداختند که در این بین مردان تیرانداز قمی برای بقا در لیگ دسته اول به پنج از ۱۰ امتیاز این رقابت‌ نیاز داشتند و با دستیابی به این مهم تلاش خواهند کرد تا آماده مسابقات سال آینده لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور شوند.

این مسابقات در هر مرحله به میزبانی یک تیم برگزار شد که طی آن پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور ششمین هفته خود را در قم پشت سر گذاشت و طی آن تیراندازان تیم‌های مدعی در تلاش برای صعود به لیگ برتر با حریفان رقابت کردند.

در ترکیب تیم اعزامی هیئت تیراندازی استان قم به پیکارهای هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور ۶ تیرانداز آمادگی حضور داشتند و در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با حریفان خود مسابقه دادند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی کشورمان، پیکارهای هفته ششم از مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت تیراندازی استان قم در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم به انجام رسید.

تیراندازان شرکت‌کننده در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی کشور در حالی در پیکارهای هفته ششم به میزبانی هیئت تیراندازی استان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که رقابت‌ برای صعود به لیگ برتر این رشته به حساسیت زیادی رسید.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.yetfuqeaosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما