دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 4608
جلالی عنوان کرد:

کمک بیش از 10 میلیاردی مردم قم به کمیته امداد

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم و فرمانده سپاه علی بن ابیطالب با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
کمک بیش از 10 میلیاردی مردم قم به کمیته امداد
به گزارش قم نيوز، در این دیدار ابتدا عبدالله جلالی، مدیرکل امداد استان از اشتغال، آموزش، ازدواج و مسکن به عنوان ۴ شاخص اصلی امداد برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش نام برد و گفت: ما برای کاهش درصد عدم موفقیت مددجویان، طرح های اشتغال آنان را بیمه میکنیم ضمن اینکه ۲۸۰۰ خانوار تحت سرپرستی زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داده ایم.

وی افزود: در حوزه مشارکت های مردمی نیز با اعتماد روز افزون مردم به امداد مواجهیم به نوعی که طبق آمار ما مردم شریف استان بطور متوسط ماهیانه بیش از ده میلیارد ریال به امداد کمک مالی می کنند که این ازخودگذشتگی و همدلی مردم نسبت به همنوعان خود با هیچ واژه ای قابل تفسیر و توضیح نیست.

مدیرکل کمیته امداد همچنین ضمن تشکر از همکاری بی شائبه بسیج و سپاه بر لزوم همکاری های بیشتر تاکید کرد و گفت: از ان جا که بسیج و امداد هر دو فرزند انقلاب و برگرفته از بینش عمیق امام راحل اند ضروری است ساز و کاری برای شناخت ظرفیت های مشترک این دو نهاد در راستای فقرزدایی تعریف شود.

در این جلسه همچنین فرمانده سپاه علیّ بن ابیطالب مردم را سرمایه اصلی نظام اسلامی دانست و گفت: افزایش توانمندی مستضعفین و محرومیت زدایی درواقع بیمه کننده استمرار مسیر نیل به آرمان های انقلاب است.

سردار مهدوی اظهارداشت: به نظر من تشکیل بسیج و کمیته امداد شبیه معجزه بود و امروز می بینیم پس از تحولات ناشی از بیداری اسلامی در خاورمیانه، این کشورها خواستار الگوگیری از ایران برای ایجاد نهادهایی مشابه شده اند.

وی افزود: از آنجا که شروع کار کمیته امداد و بسیج با آدم های با اخلاص بوده در نتیجه ثمرات آن نیز بسیار دلنشین است به گونه ای که امروز به برکت نفس امام راحل صدقه دادن به یک فرهنگ عمومی نزد ما تبدیل شده است.



انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.yexfuqemosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما