شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 31222
منبع : روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی:

عملیات احداث خط برگشت بلوار شهروند پردیسان قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم گفت: طول لاین برگشت بلوار شهروند پردیسان قم بالغ بر ۲/۱ کیلومتر و عرض آن ۱۴ متر می باشد.
عملیات احداث خط برگشت بلوار شهروند پردیسان قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا فرج مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم ضمن اعلام آغاز عملیات احداث لاین برگشت بلوار شهروند پردیسان قم اظهار داشت: این بلوار که در بین اهالی محل به نام بلوار دکل شناخته شده است، نقش مهمی در اتصال ترافیکی دو ضلع جنوبی و شمالی منطقه پردیسان قم ایفا می نماید.

وی طول مسیر در حال احداث لاین برگشت را بالغ بر ۲/۱ کیلومتر عنوان نمود و افزود: عرض هر لاین از این بلوار بالغ بر ۱۴ متر است که در آن دو باند سواره رو و یک باند توقف تعریف شده است.

مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم هزینه اجرای لاین برگشت پروژه احداث بلوار شهروند را ۱۸ میلیارد ریال اعلام کرد و خاطر نشان کرد: ان شاء ا... با توجه به روند مناسب عملیات اجرایی این پروژه مهم درون شهری حداکثر تا شهریور ماه سالجاری ودر هفته دولت شاهد بهره برداری از آن به طور کامل باشیم.

شایان ذکر است تمامی مراحل احداث این بلواردر قالب تعریض،تسطیح،جدول گذاری،آسفالت و... توسط اداره کل راه و شهرسازی استان قم به مرحله اجرا درآمده است.

انتهای خبر/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcj88et.uqev8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما