پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 36722
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم خبر داد

مصاف تیم علی دایی با خبرنگاران ورزشی قم در دیداری خیرخواهانه

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از برگزاری دیداری دوستانه بین کادر فنی تیم صبای قم با خبرنگاران ورزشی قم با نیت خیرخواهانه خبر داد.
مصاف تیم علی دایی با خبرنگاران ورزشی قم در دیداری خیرخواهانه
به گزارش قم نیوز، محمدرضا کشوری‌فرد از برگزاری دیداری دوستانه بین کادر فنی تیم صبای قم با خبرنگاران ورزشی قم با نیت خیرخواهانه خبر داد و اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با همکاری موسسه فرهنگی ورزشی رسانه‌گستر کریمه و هیئت فوتبال استان قم اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری این مسابقه کرده است.

وی ادامه داد: قرار است در این مسابقه دوستانه کادر فنی تیم صبای قم با حضور چهره ارزشمندی همچون علی دایی سرمربی محبوب تیم صبای قم در کنار دیگر مربیان و اعضای این تیم نظیر محمد دایی، بهزاد غلامپور، محمدرضا مهران‌پور با خبرنگاران ورزشی قم مسابقه بدهند.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با بیان اینکه این بازی جنبه خیرخواهانه دارد، در ادامه عنوان کرد: قرار است این رقابت جذاب ورزشی از ساعت ۱۸و ۳۰ دقیقه روز شنبه هفدهم بهمن ماه در سالن ۲هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شود.

وی یادآور شد: باشگاه صبا از تمام علاقمندان به ورزش به ویژه مردم شریف قم و هواداران خونگرم تیم فوتبال صبای قم دعوت می‌کنیم حتما در روز برگزاری این بازی با حضور در سالن شهید حیدریان قم، بر جذابیت‌های این رقابت دوستانه و خیرخواهانه بیافزایند.

کشوری‌فرد بیان کرد: تمام عواید این بازی به افراد نیازمند تعلق می‌گیرد و امیدوارم تمامی هم‌استانی‌ها و هموطنان عزیزی که همواره در کار خیر پیش‌قدم هستند با حضور در سالن مسابقه، ضمن تماشای یک بازی جذاب و خاطره‌انگیزه، در این امر خداپسندانه برای کمک به نیازمندان نیز شرکت کنند.

انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcj8aet.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما