يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 11792
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

اتحاد جهان اسلام، زمینه ساز نابودی استکبار است

قم نيوز : قم نیوز: محمد نبی حبیبی اتحاد جهان اسلام را زمینه ساز نابودی استکبار برشمرد و گفت: متاسفانه برخی از دیدگاه های انحرافی مکتب ایرانی به دور از اسلام را می خواهند.
اتحاد جهان اسلام، زمینه ساز نابودی استکبار است
به گزارش قم نیوز، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد زین العابدین قم که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری و جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم برگزار شد با اشاره به اهمیت حفظ ارزشهای انقلاب عنوان کرد: این انقلاب شکوهمند دارای ۳ رمز مهم است که بدون هر یک از این سه مولفه انقلاب هرگز تشکیل نمی شد.

حبیبی افزود: توحید و باورهای دینی و اسلامی، اتحاد میان اقشار مختلف در همراهی امام خمینی(ره) و رهبری ولی فقیه سه رکن مهم در تشکیل این انقلاب به شمار می رود و این سه رمز پیروزی در تداوم و پایداری انقلاب در برابر مستکبران جهانی و توطئه های موجود نقش مهمی دارد.

وی با بیان دیدگاه سیاسی امام پیرامون تشکیل این انقلاب اذعان داشت: امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۱ سه مرحله مهم برای شکل گیری این انقلاب برشمردند که شامل اسلامی شدن ایران، اسلامی شدن جهان اسلام و جهانی شدن اسلام بود.

وی اظهار داشت: این رهبر انقلابی از همان ابتدای فعالیت های خود برنامه ریزی منسجم و چارچوبی مستحکم برای اهدافش تعریف کرد، زیرا هر جریانی بدون برنامه ریزی و چارچوب دقیق سرانجام نمی یابد و اگر صورت هم پذیرد دوامی نخواهد داشت و امام خمینی(ره) با درایت و آگاهی این نکته را به خوبی درک کرده بود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، انقلاب اسلامی را وابسته به دو جریان مهم دانست و افزود: نقطه عطف و عقبه این انقلاب، عاشورا و خون سید الشهداء است و نقطه پایانی آن، ظهور منجی بشریت و انقلاب مهدی (عج) خواهد بود و این انقلاب با این جریان مهم ارزشمند و قابل تامل است.

وی تصریح کرد: ۲۲ بهمن بدون عاشورا و انقلاب مهدی(عج) ریشه و نهایتی ندارد، همچنین اگر آرمانهای ارزشمندی برای تشکیل این انقلاب تعریف نمی شد هیچ کس حاضر به از جان گذشتگی و جان فشانی در برابر انقلاب نیود، زیرا هیچ کس بدون توجیه حتی یک سیلی هم نمی خورد اما با آرمانهای رهبری و اسلامی، چه بسا شهدایی که بارها در جنگ مجروح شدند و باز هم در صحنه حاضر بودند.

حبیبی با اشاره به حضور موج منحرفین قبل و پس از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آنان معتقد بودند که جمهوری دموکراتیک بر گزفته از دیدگاه غرب مهم تر از جمهوری اسلامی می باشد و دموکراتیک بر مبنای آرای اکثریت است در حالی که اکثریت به شرطی در آراء مورد پذیرش است که سخنش خلاف حق و مقابل با اسلام نباشد.

رای اکثریت، نباید برخلاف رای خدا باشد
وی گفت: ما معتقدیم رای اکثریت نباید مخالف با رای خدا باشد از این رو خطری که امروز اسلام و آرمانهای انقلاب را تهدید می کند جریانهای التقاطی و انحرافی می باشد تا در برابر اسلام فقاهتی به مقابله بپردازند در حالی که اسلام فقاهتی، پاسخگوی همه نیازهای بشری بر مبنای حق است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی یکی از اهداف مهم مستکبران را ایجاد تردید در راه انقلاب خواند و عنوان کرد: نیکسون رئیس جمهور اسبق امریکا می گفت ما برای از پا درآوردن انقلاب با جنگ نمی توانیم به هدف برسیم اما با سرمایه گذاری بر تجدیدنظر مسلمان و ایجاد تردید در آنها می توانیم موفق شویم.

وی در خصوص اسلامی شدن جهان اسلام نیز توضیح داد: متاسفانه سردمداران کشورهای اسلامی با بینش و دیدگاه غربی خود، زمینه ساز سلطه مستکبران در جهان شده اند و حتی در قوانین کشورهای خود، حاضر به پذیرش اسلام ناب نمی باشند و تنها با ادعای اسلام در جهت اهداف ابرقدرتهای جهان تلاش می کنند.

مهندس حبیبی ادامه داد: در این کشورها، سلفی ها و وهابیون افراد فریب خورده ای را تربیت می کنند که با انجام اعمال انتحاری شیعیان را از میان ببرند و بر این باور باشند که به خاطر قتل عام شیعیان بهشت را به دست می آورند از سوی دیگر با چنین بینشی چرا افراد فریب خورده در سوریه، ماشه ها رابر روی اسرائیل جنایتکار نمی کشند و مطابق با خط مشی استکبار به جنگ می پردازند؟

وی اتحاد جهان اسلام را زمینه ساز نابودی استکبار برشمرد و گفت: متاسفانه برخی از دیدگاه های انحرافی مکتب ایرانی به دور از اسلام را می خواهند در حالی که ما برای ارزشهای اسلامی قیام کرده ایم و مکتب ایرانی بدون اسلام التقاطی و انحرافی خواهد شد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر شناخت مشترکات مسلمانان برای وحدت اسلامی خاطرنشان کرد: اسلام زمانی جهانگیر می شود که مسلمانان با دریافتن نقاط مشترک خود در جهت وحدت و انسجام تلاش کنند و وقتی مشترکات را بشناسیم حتی این وحدت در میان ادیان نیز نمودار خواهد شد.

وی در پایان اذعان داشت:بسیاری از مسلمانان و حتی غیر مسلمان، اسلام حقیقی را با انقلاب امام خمینی(ره) در عصر حاضر شناختند و این امر بسیار ارزشمند می باشد از این رو همه ما باید بر تکیه بر ولایت فقیه اسلام حقیقی را بشناسیم و در جهت حفظ آرمانهای انقلاب تلاش کنیم به ویژه با حضور در عرصه های سیاسی مثل راهپمایی ۲۲ بهمن و انتخابات با آرمانهای امام و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت نماییم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcj8aev.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما