پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 29982
منبع : سراج 24

دیدارهای انتخاباتی روحانی کلید خورد

قم نيوز : قم نیوز: فاز جدید فعالیت‌های انتخاباتی دولت یازدهم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط رئیس جمهور کلید خورد و وی در حال دیدار و گفت‌وگو با شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب است.
دیدارهای انتخاباتی روحانی کلید خورد
به گزارش قم نیوز، روزنامه اصلاح طلب اعتماد از دیدار انتخاباتی عارف و روحانی خبر داد و نوشت: محمدرضا عارف، معاون اول دولت اصلاحات و رییس بنیاد امید ایرانیان هفته گذشته به دیدار حسن روحانی، رییس‌جمهور رفت. در این دیدار که در دفتر کار رییس‌جمهور و به مناسبت آغاز سال جدید انجام شده است محورهای مختلف داخلی و خارجی توسط دو طرف مورد بحث قرار گرفته و این دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری گذشته در مورد آن‌ها با یکدیگر به رایزنی پرداخته‌اند.

اعتماد مهم‌ترین رئوس دیدار روحانی و عارف را انتخابات مجلس عنوان می‌کند و می‌نویسد: مهم‌ترین رئوس این دیدار نوروزی انتخابات مجلس، مذاکرات هسته‌ای، وضعیت اقتصادی کشور و مطالبات رای‌دهندگان از رییس‌جمهوری بوده است. در ابتدای این ملاقات نوروزی، حسن روحانی از حمایت‌های عارف در قالب سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های مختلف از دولت از ابتدا تاکنون تقدیر کرده و عارف نیز ضمن تشریح فعالیت‌های علمی و سیاسی خود به تحلیل فضای علمی و سیاسی کشور پرداخته و بر لزوم توجه بیشتر به نقش نخبگان تاکید کرد.
روحانی نیز با تایید نقش کار‌شناسان در برنامه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نسبت به اجرای کار‌شناسانه طرح‌های دولت ابراز اطمینان کرد.

روزنامه اعتماد در خصوص صحبت‌های انتخاباتی عارف و روحانی نیز نوشت: عارف ضمن بیان برخی اقدامات جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات و حضور پرشور مردم تاکید خود را بر انجام اقداماتی قرار داد که در ‌‌نهایت افزایش نرخ مشارکت مردم در انتخابات را در پی داشته باشد. روحانی هم جدیت دولت در خصوص برگزاری انتخابات سالم و پرشور مطابق با خواست عمومی جامعه و تشکیل مجلسی بر مبنای رای مردم و پیشبرد اهداف عالیه نظام را مورد اشاره قرار داد و اطمینان داد دولت در راه استیفای حق‌الناس از ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد. روحانی همچنین بر لزوم حضور همه سلیقه‌های درون نظام در انتخابات تاکید کرده و آن را یکی از پیش‌زمینه‌های تحقق افزایش نرخ مشارکت در انتخابات دانست.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcj8he8.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما