سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 21502

شماره جدید نشریه ساعت صفر منتشر شد

قم نيوز : قم نيوز: جدید ترین شماره نشریه ساعت صفر که موضوعات مختلفی از جمله مهدویت را دنبال می کند به همت موسسه آینده روشن منتشر شد.
شماره جدید نشریه ساعت صفر منتشر شد
به گزارش قم نيوز، ماهنامه ساعت صفر نشریه‌ای سیاسی، مذهبی و فرهنگی است که فروردین سال ۹۰ نخستین شماره آن با هدف نگاه مهدوی به رخدادهای عصر حاضر منتشر شده است.

این نشریه که در شماره‌های گذشته خود به نقد و بررسی شبکه‌های اجتماعی همچون فیس بوک، فیلم‌های سینمایی در حوزه فرهنگ و نقد و بررسی موضوعات آخرالزمانی در محور مذهبی پرداخته است، توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند.

این نشریه یکی از نشریات موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) است که به صورت تخصصی به بررسی موضوعات مختلف در حوزه مهدویت می‌پردازد.

در این شماره از مجله یادداشتی درباره بازی‌های رایانه‌ای مذهبی آخر الزمان چاپ شده که به خوبی به بررسی رویکرد غرب در این زمینه در بازی‌های رایانه‌ای پرداخته است.

در بخش اندیشه این شماره نیز می‌توان به خوبی با تثلیث شیطانی و تاریخ آن آشنا شد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

در این شماره نشریه موضوعات مختلفی از جمله معرفی ایران گردی مذهبی مورد بررسی قرار گرفته است، زیرا یکی از مهم‌ترین خلا‌های موجود در جامعه برای کسانی که می‌خواهند در سفرهای خود مکان‌های مذهبی را بازدید کنند عدم آشنایی با مکان‌های مذهبی مختلف در سراسر کشور است که بازگو کردن این موضوع می‌تواند خلا موجود در این زمینه را برطرف سازد.

یکی دیگر از موضوعاتی که در این شماره به آن پرداخته شده موضوع بررسی نفوذ فکری انقلاب اسلامی در آمریکای لاتین است که برای بررسی این موضوع مصاحبه‌ای با سهیل اسعد مدیر مراکز فرهنگی آرژانتین و اسپانیا انجام شده که می‌تواند در نوع خود بسیار جالب باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8ie8.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما