يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : 48512
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

دوره آموزشی «نحو کاربردی براساس آیات قرآن»برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: دوره آموزش سریع و آسان «نحو کاربردی و ترکیب براساس آیات قرآن» طی ۲۵ جلسه توسط حجت الاسلام محمدرضا رضوانی خراسانی برگزار می شود.
دوره آموزشی «نحو کاربردی براساس آیات قرآن»برگزار می شود
دوره آموزشی «نحو کاربردی براساس آیات قرآن»برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، دوره آموزش سریع و آسان «نحو کاربردی و ترکیب براساس آیات قرآن»  طی ۲۵ جلسه تدر مدرسه فیضیه برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: شناخت جمله، مبتداء، موصولات، مقطعات، ضمیر فصل، حروف مشبهۀ بالفعل، انواع واو، انواع الاّ، لما و کلّما، ندا، منصوب به نزع خافض، افعال القلوب، نون وقایه، افعال مقاربه، مشتغلٌ عنه العامل، لام تقویت، غیرمنصرف، افعال مدح و ذم، حروف جواب و.... از جمله مباحثی می باشد که در این دوره  تدریس می شود.

خاطر نشان می شود: در این دوره مباحث به دو صورت بیان  می شود،مبحث شرط و ادوات آن، استفهام و ادات آن، استثناء و ادات آن، ندا و ادات آن، موصولات و صله، جملات، جار و مجرور و ظرف، مضاف و مضاف الیه و نوع دوم نیز انواعی که ادوات دارند مثلاً چند نوع «فاء» وجود دارد و همچنین واو، إذا، همزه، ام، إذ، لام، لا و ...   

یاد آور می شود: زمان برگزاری این دوره دوشنبه یکم خرداد ماه برابر با 25 شعبان المعظم  از ساعت 18 در مدرس ساحلی فیضیه می باشد و در طی  ۲۵ جلسه توسط  حجت الاسلام محمدرضا رضوانی خراسانی برگزار می گردد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8iex.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما