سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 21872

مصدوم شدن 8 نفر در اثر دو حادثه آتش سوزی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از مصدوم شدن هشت نفر در اثر 2 حادثه آتش سوزی در این شهر خبر داد.
مصدوم شدن 8 نفر در اثر دو حادثه آتش سوزی در قم
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به انجام ۳۱ عملیات آتش نشانی طی ۷۲ ساعت گذشته بیان کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۸ مورد حریق در قم بوقوع پیوست.

وی ادامه داد: طی ۷۲ ساعت گذشته هشت حریق ضایعات، چهار حریق منزل، یک حریق خودرو، ۲ حریق موتورسیکلت، یک حریق چوب بری، یک حریق تریلی و یک حریق پیک نیک بوقوع پیوسته است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۱ عملیات ایمن سازی انجام شد که شامل ۲ مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد بازگشایی درب منزل، یک مورد نشت گاز خودروی پراید، ۲ مورد رهاسازی گربه و یک مورد قطع آژیر می شود.

وی ادامه داد: در اثر تصادف خودروی بنز با سواری پراید در مقابل دامشهر متاسفانه ۲ سرنشین خودروی پراید فوت کردند.

جعفری اضافه کرد: انفجار گاز در منزلی واقع در منطقه شیخ آباد منجر به مصدوم شدن و سوختن سه نفر شد که با حضور نیروهای عملیاتی، حریق اطفا و مصدومین از منزل خارج و تحویل اورژانس شدند.

وی ادامه داد: انفجار در اثر بخارات بنزین در چاله سرویس یک مکانیکی در خیابان جواد الائمه منجر به تخریب قسمتی از چاله و انباری مکانیکی شد که با اعزام نیروهای عملیاتی ضمن ایمن سازی محل، پنج مصدوم ناشی از این حادثه از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم بیان کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته ۲ عملیات نجات انجام شد که شامل یک مورد نجات از آسانسور و یک مورد محبوس شدن داخل اتاق می شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8oe8.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما