?>?> انتخابی تیم های ملی فرصت ارزنده‌ای برای معرفی توانمندی کشتی قم بود | قم نیوز
يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : 12872
وزیری:

انتخابی تیم های ملی فرصت ارزنده‌ای برای معرفی توانمندی کشتی قم بود

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: رقابت‌هایی که در قالب انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی پشت سر گذاشتیم، فرصت بسیار ارزنده‌ای برای معرفی توانمندی های کشتی قم بود.
انتخابی تیم های ملی فرصت ارزنده‌ای برای معرفی توانمندی کشتی قم بود
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری اظهار داشت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی تیم های ملی کشتی کشورمان در رده های سنی مختلف با توجه به درخشش کشتی گیران خوب و شایسته قمی، تجربه بسیار مفیدی برای کشتی قم محسوب می شود.

وی در ادامه با اشاره به درخشش یک کشتی‌گیر قمی در کسب مدال نقره از رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد عنوان داشت: کشتی‌گیر قمی در حالی با کسب مدال به کار خود در پیکارهای این دوره پایان داد که عملکرد بسیار امیدوارکننده‌ای در این رقابت‌ها داشت و قم را بعد از چیزی حدود ۱۰ سال صاحب مدال کشتی آزاد کشور کرد.

وزیری ابراز داشت: این کشتی‌گیر محمدجواد رضایی آزادکار خوب ما است که شایستگی های زیادی برای کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی نیز داشت اما به هر حال قسمت این بود که مدال نقره بگیرد و این مدال نقره از قهرمانی و نشان طلا برای ما بیشتر ارزش دارد چون خستگی را از تن تمام مربیان پرتلاش ما در رشته کشتی آزاد بیرون برد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: موفقیت های کشتی قم در رشته آزاد به همین عنوان ختم نمی شود زیرا در رده سنی نوجوانان یک عنوان پنجمی نیز داشتیم اما مهمتر از آن توفیق سه آزادکار ما در راهیابی به مرحله اصلی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان است.

وی اضافه کرد: در پایان رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی تیم ملی که به لحاظ انتخابی بودن برای مسابقات جام تختی از حساسیت بالایی نیز برخوردار بود، سجاد محمدی، روح الله نعمتیان و داود یارجانعلی قم را در مرحله اصلی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد صاحب سه نماینده کردند.

وزیری در ادامه به حضور کشتی‌گیر قمی در اردوی تیم‌ ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان اشاره کرد و بیان داشت:‌ هادی علیزاده پورنیا در وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان تنها قمی حاضر در تیم ملی اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا است.

وی در پایان به عملکرد تیم کشتی فرنگی صبای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور اشاره کرد و یاد آور شد: اول باید به این نکته اشاره کنم که تیم ما از نظر امکانات قابل مقایسه با هیچ یک از تیم های حاضر در لیگ برتر نیست بنابراین باید با در نظر گرفتن امکاناتی که این تیم دارد از آن توقع کسب نتیجه داشت، ضمن اینکه مطمئن باشید در دور برگشت این تیم نتایج بهتری خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcj8oev.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما