چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 22312

تنظیم سند راهبردی برای تحقق شعار سال در مرکز علمی کاربردی قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم گفت: برای تحقق شعار سال در حوزه فرهنگ و اقتصاد سند راهبردی تنظیم شده است زیرا اتحقق این موضوع ها از اولویت های نظام اسلامی در شرایط فعلی است.
تنظیم سند راهبردی برای تحقق شعار سال در مرکز علمی کاربردی قم
به گزارش قم نیوز، سعید طالبی خرمی  با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی مرکز علمی کابردی فرهنگ و هنر، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد، بنابراین این مرکز در اولین ماه سال ۹۳ اقدام به برگزاری یک همایش دانشجویی در راستای تحقق اهداف فرهنگی کرده است.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با اشاره به نحوه چینش این برنامه، افزود: تولید محتوا وبرنامه ریزی‌های لازم برای همایش یاسی‌ترین بهار را به طور کامل دانشجویان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر بر عهده داشتند.

وی با اشاره به رسالت این مرکز، تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه اداره کل ارشاد اسلامی است، بنابراین رسالت این مرکز تنها توسعه علم و دانش نیست بلکه در راستای ترویج و توسعه علم باید در راستای تحقق فرهنگ در جامعه نیز حرکتی موثر داشته باشند.

طالبی خرمی با اشاره به انگیزه دعوت از مادرشهید شفیعی در همایش یاسی‌ترین بهار، تاکید کرد: شهدا از جان، مال و هستی خود در راه رضای خدا گذشتند بنابراین باید بدانیم که شهدا در جوار خداوند روزی می‌خورند و به همین سبب نیز شهدا عنایت ویژه‌ای به جوانان دارند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با اشاره به عنایت شهدا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: ایران بعد از انقلاب تا کنون با بحران‌های متفاوت رو به رو بوده است بحرانی‌هایی که برای از پا انداختن یک نظام کافی بود، اما عنایت شهدا به نظام مقدس اسلامی سبب ماندگاری این انقلاب شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8te8.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما