چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۳
کد مطلب : 52382
منبع : خبرگزاری فارس
در میان فریادهای لبیک یا زینب جمکرانیان صورت گرفت

تجلیل شکوهمند از خانواده شهید حججی در جمکران

تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم بر دوش عاشقان امام زمان(عج)
قم نيوز : قم نیوز: مراسم با شکوه تجلیل از خانواده شهید غرورآفرین محسن حججی با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و هزاران عاشق و دلباخته امام زمان(عج) برگزار شد.
تجلیل شکوهمند از خانواده شهید حججی در جمکران
به گزارش قم نیوز، مراسم بزرگداشت شهید غرورآفرین مدافع حرم، محسن حججی امشب با حضور برادر، عمو و دایی این شهید والا مقام، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و هزاران عاشق و منتظر امام زمان(عج) در صحن جامع مهدوی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم با شکوه پیکر دو شهید مدافع حرم در میان فریادهای لبیک یا حسین و لبیک یا زینب منتظران ظهور از باب الشهدای مسجد مقدس جمکران تا ورودی مسجد اصلی بر دوش زائران و مجاوران تشییع شد.

در ادامه این مراسم لوح یادبود و نشان کاشی گنبد مسجد مقدس جمکران به پاس فداکاری و رشادت این شهید والامقام توسط تولیت این مکان مقدس به عموی شهید حججی اهدا شد. همچنین نشان خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران به خانواده این شهید غرورآفرین اهدا شد.

گفتنی است شهید حججی انس ویژه ای با مسجد مقدس جمکران داشت و شب های چهارشنبه به صورت مستمر از اصفهان به قم عزیمت کرده و به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران مشرف می شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcj8tei.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما