چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 19352
فردا

آیت‌الله قتیل‌زاده در قم تشییع می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله سید احمد قتیل‌زاده از قضات سابق دیوان عالی کشور فردا در قم تشییع می‌شود.
آیت‌الله قتیل‌زاده در قم تشییع می‌شود
به گزارش قم نیوز،‌ مراسم تشییع مرحوم آیت‌الله سید احمد قتیل‌زاد فردا پنج‌شنبه ساعت ۱۵ از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید در صحن حرم مطهر حضرت معصومه (س) بر پیکر آیت‌الله قتیل‌زاد نماز میت اقامه می‌کند و مراسم بزرگداشت آن مرحوم نیز پنج‌شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مراجع و علما در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

آیت‌الله سیداحمد قتیل‌زاد از قضات سابق دیوان عالی کشور و از شاگردان حضرات آیات عظام گلپایگانی (ره)، میرزا هاشم‌آملی (ره) و بهجت (ره) دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه مقارن با سالروز وفات حضرت معصومه (س) در بیمارستان کسری تهران درگذشت.

وی در سال ۱۳۲۵ دیده به جهان گشود و قبل از پیروزی انقلاب مبارزات زیادی با رژیم شاه داشت که در پی آن بارها دستگیر و روانه زندان شد.

فرماندهی کمیته انقلاب شهرستان‌های شهریار و فریدونکنار، امامت جمعه و حاکم شرع بندر انزلی و استان گیلان با حکم امام (ره) به مدت ۱۶ سال، مدیرکل دادگستری استان گیلان و ریاست شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور از جمله مسئولیت‌های آیت‌الله قتیل‌زاده در زمان حیات به شمار می‌رود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8tev.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما