پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 13312
در جمع مسئولان هيئت‌هاي مذهبي:

آيت‌الله علوي گرگاني بر لزوم ترويج فرهنگ فاطمي تاكيد كرد

قم نيوز : قم نیوز: يكي از مراجع تقليد حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوي بشريت دانست و بر لزوم ترويج فرهنگ فاطمي تاكيد كرد.
آیت الله علوی گرگانی، نوروز92
آیت الله علوی گرگانی، نوروز92
به گزارش قم نیوز، آيت‌الله العظمي سيد محمدعلي علوي گرگاني شامگاه چهارشنبه در همايش فاطمي كه از سوي سازمان تبليغات اسلامي و شوراي هيئت‌هاي مذهبي در دفتر اين مرجع تقليد برگزار شد، با ذكر رواياتي، عزاداري براي ائمه اطهار(ع) به ويژه امام حسين(ع) را داراي ارزش و جايگاه والايي برشمرد.

اين مرجع تقليد از تلاش هيئت‌هاي مذهبي براي نشر دين و ارزش‌هاي اسلامي ابراز خرسندي كرد و در توصيه‌اي به مسئولان هيئت‌هاي مذهبي گفت: حسيني‌ها و هيئتي‌ها بدانيد كه در دستگاه امام حسين(ع) هستيد و قدر خودتان را بدانيد.

آيت‌الله علوي گرگاني، حضور خالصانه در برنامه‌هاي هيئت‌هاي مذهبي را زمينه‌ساز برچيدن گناه از جامعه دانست و ولايتمداري هيئت‌هاي مذهبي را تحسين كرد.

استاد برجسته حوزه علميه در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به فرارسيدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عزاداري براي آن حضرت و ترويج فرهنگ فاطمي را مهم دانست.

آيت‌الله علوي گرگاني مصيبت وارد شده بر حضرت زهرا(س) را بسيار سنگين دانست و افزود: مصيبتي كه بر آن حضرت گذشته است قابل توصيف نيست و وقتي امام زمان(عج) ظهور كنند و روضه مادرشان را بخوانند، شيعيان مي‌فهمند كه چه مصيبتي بر حضرت زهرا(س) گذشته است.

اين مرجع تقليد ضمن قدرداني از تلاش‌هاي سازمان تبليغات اسلامي و شوراي هيئت‌هاي مذهبي در ترويج فرهنگ دين، بر لزوم توسعه بيشتر فعاليت‌هاي ديني تاكيد كرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcj8tev.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما