پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 52472
منبع : خبرگزاری مهر
در آغاز مسابقات کبدی جوانان کشور رخ داد؛

شکست کبدی کاران جوان قم برابر تیم‌های مرکزی و آذربایجان غربی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: در آغاز مسابقات کبدی جوانان کشور کبدی کاران جوان قم برابر تیم‌های مرکزی و آذربایجان غربی مغلوب شدند.
شکست کبدی کاران جوان قم برابر تیم‌های مرکزی و آذربایجان غربی
شکست کبدی کاران جوان قم برابر تیم‌های مرکزی و آذربایجان غربی
به گزارش قم نیوز، محمد رضا رجایی اظهار داشت: رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان کشور در دور پایانی روز چهارشنبه در زابل آغاز شد و تیم کبدی استان قم کار خود را در این مسابقات با ۲ شکست آغاز کرد.

وی افزود: کبدی کاران جوان قم پس از صعود از مسابقات منطقه‌ای، به مرحله نهایی که با حضور ۱۰ تیم برتر کشور در زابل برگزار می‌شود راه پیدا کردند و در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های سیستان و بلوچستان، مرکزی، آذربایجان غربی و خراسان رضوی همگروه شدند.

 دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: اولین بازی تیم کبدی جوانان قم روز چهارشنبه برابر تیم استان مرکزی برگزار شد که در این بازی تیم کبدی استان مرکزی توانست با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ قم را شکست دهد و قم کار خود را با شکست آغاز کند.

رجایی بیان داشت: دومین حریف تیم کبدی جوانان قم، تیم قدرتمند آذربایجان غربی بود که این مسابقه آن طور که قابل پیش بینی بود به سود حریف پایان یافت و تیم قم با نتیجه ۲۵ بر ۵۱ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

وی عنوان کرد: سومین و چهارمین مسابقه تیم کبدی استان قم به ترتیب برابر تیم‌های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی برگزار می‌شود اما با توجه به ۲ شکستی که تیم استان قم در بازی‌های اول و دوم خود متحمل شده شانس صعود قم به مرحله نیمه نهایی کاهش یافته است.

 دبیر هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: محمداورنجی، علی اصغر وفایی، مهرشاد چاقری، امیر محمد محمدی، علی نادری، علیرضا ایزد خواست، محمد علی بیگلری و مهدی ذوقی بازیکنان تیم کبدی قم در این رقابت‌ها هستند و  مربی این تیم علی بیگلری و سرپرست این تیم حسین میرزایی هستند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8xei.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما