يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 33482
رئیس هیئت کونگ فوی قم:

کونگ فو کار قمی مدال طلای مسابقات جهانی آلمان را کسب کرد

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم گفت: سجاد قربانی کونگ فو کار قمی مدال طلای مسابقات جهانی آلمان را کسب کرد.
کونگ فو کار قمی مدال طلای مسابقات جهانی آلمان را کسب کرد
به گزارش قم نگار، محمد رشید اظهار داشت: رقابت‌های کونگ فوی قهرمانی جهان از روز گذشته در اشتوتگارت آلمان آغاز شد و نماینده کونگ فوی استان قم در بخش مردان توانست با اقتدار مدال طلای جهان را کسب کند.

وی افزود: سجاد قربانی تنها نماینده کونگ فوی قم در مسابقات جهانی آلمان بود که توانست در وزن ۸۵ کیلوگرم تمامی حریفان خود را شکست داده و به پیروزی بر حریف خود در دیدار نهایی مدال طلای جهان را از آن خود گند.

رئیس هیئت کونگ فوی استان قم گفت: قربانی شهریورماه امسال در مسابقات کونگ فوی انتخابی تیم ملی در زنجان در وزن خود موفق به کسب رتبه سوم و مدال برنز شده بود اما به دلیل قرار گرفتن در جمع نفرات بر‌تر به اردوی تیم ملی دعوت شد.

رشید بیان داشت: با توجه به عملکرد خوب قربانی در اردوی‌های برگزار شده از جمله اردوی یک هفته‌ای تیم ملی به میزبانی قم، کادر فنی تیم ملی کونگ فو این ورزشکار شایسته قمی را برای حضور در مسابقات جهانی برگزیدند و وی نیز پاسخ اعتماد مربیان تیم ملی را به خوبی داد.

وی عنوان کرد: کونگ فوی قم در حال حاضر شرایط خوبی دارد چنان که در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی موفق به کسب عنوان سوم در مجموع امتیازات تیمی شدیم و محمد امیدی و مهدی شکاری در آن مسابقات مدال طلا و سجاد قربانی و امیدکتابی مدال برنز گرفتند.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم تصریح کرد: تیم کونگ فوی رده سنی جوانان قم نیز در مسابقات این رده سنی توسط وحید ملکی موفق به کسب یک نشان باارزش طلا شد.

رشید افزود: میزبانی قم از اردوی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات جهانی آلمان فرصت خوبی برای نشان دادن ظرفیت‌های کونگ فوی قم برای میزبانی از رویدادهای ملی بود و فدراسیون کونگ فو نگاه مثبتی به کونگ فوی قم دارد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcj8xet.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما