شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 50032
منبع : خبرگزاری فارس
در فوتسال جام رمضان استان قم رقم خورد

قهرماني اميران اسپرت قم با هدايت ليدر تيم ملي

رتبه سومي آسيايي‌ها با انصراف بچه‌هاي بازار
قم نيوز : قم نيوز: تيم فوتسال امیران اسپرت با هدايت ليدر مطرح تيم‌هاي ملي فوتبال و فوتسال ايران و شكست تيم شهداي مدافع حرم موفق به كسب مقام نخست و عنوان قهرماني رقابت‌هاي جام رمضان فوتسال باشگاه‌هاي قم شد.
قهرماني اميران اسپرت قم با هدايت ليدر تيم ملي / رتبه سومي آسيايي‌ها با انصراف بچه‌هاي بازار
قهرماني اميران اسپرت قم با هدايت ليدر تيم ملي / رتبه سومي آسيايي‌ها با انصراف بچه‌هاي بازار
به گزارش قم نيوز، در حالی که امسال رقابت‌های جام رمضان فوتسال باشگاه‌های استان قم با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال این استان بین 20 تیم کار خود را آغاز کرد، در نهایت تیم فوتسال امیران اسپرت با شکست تیم شهدای مدافع حرم، جام قهرمانی را بالای سر برد.

این در حالی است که مرحله مقدماتی بازی‌های این دوره جام رمضان در چهار گروه پنج تیمی به انجام رسید و از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله دوم رقابت‌های جام را کسب کرد تا بازی‌های مرحله دوم با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به انجام برسد و تیم‌ها به همان شکل دوره‌ای بازی‌ها را پیگیری کنند.

 

* صعود 8 تیم از مرحله مقدماتی و راهیابی 4 تیم به نیمه نهایی

بعد از سه شب رقابت هشت تیم در دو گروه مرحله دوم مسابقات دومین دوره جام رمضان فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم قم، چهار تیم امیران اسپرت، بازار بزرگ شمسه، مصالح ساختمانی آسیا و شهدای مدافع حرم مجوز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند و از بین این چهار تیم، امیران اسپرت و شهدای مدافع حرم فینالیست شدند.

برای تماشای دیدار نهایی رقابت‌های جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم که امسال مزیّن به یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بود، اکثر مدیران از جمله استاندار قم در کنار سرپرستان، مربیان، عوامل، بازیکنان فوتسال و فوتبال استان قم و همچنین علاقمندان بی‌شمار ورزش در سالن برگزاری بازی حضور داشتند.

 

* بمانی: امیران اسپرت و شهدای مدافع حرم به فینال رسیدند

مسوول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم به خبرنگار فارس گفت: این دومین دوره بازی‌های جام رمضان فوتسال قم با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم قم بود که در شب‌های این ماه پر خیر و برکت به میزبانی سالن دو هزار نفری شهید حیدریان به انجام رسید و قمی‌های علاقمند به فوتسال هر شب شاهد بازی‌های جذاب و  پرشور از سوی تیم‌های شرکت کننده بودند.

رضا بمانی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در این کمیته، بازی‌ فینال دومین دوره مسابقات جام رمضان فوتسال قم یادواره شهدای مدافع حرم قم بین تیم‌های پیروز مرحله نیمه نهایی یعنی امیران اسپرت و شهدای مدافع حرم برگزار شد و در نهایت تیم امیران اسپرت با نتیجه سه بر یک به برتری رسید.

 

* به ثمر رسیدن 4 گل مسابقه فینال در نیمه دوم

نیمه نخست دیدار فینال جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم در حضور تماشاگران قمی علاقمند به فوتسال با تساوی بدون گل و بازی محتاط هر دو تیم به پایان رسید اما در نیمه دوم چهار بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و این تیم امیران اسپرت بود که با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

در این دیدار مسلم اولادقباد، محمد کرمانی و سعید قلندری برای تیم فوتسال امیران اسپرت گلزنی کردند و محمد قدیمی تنها گلزن تیم شهدای مدافع حرم بود و در پایان این دوره از مسابقات، روح‌الله ایثاری از تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل بیت به همراه سعید قلندری از امیران اسپورت با ۹ گل زده، آقای گل شدند.

 

* جباری: عنوان آقای گلی جام به گلزن امیران اسپرت رسید

مربی تیم فوتسال امیران اسپرت با تقدیر از عملکرد بازیکنان این تیم در جام رمضان امسال، تصریح کرد: در مجموع شاهد بازی‌های جذاب و بسیار خوبی در جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم بودیم و تیم ما در دیدار نهایی به خوبی توانست تیم فرصت طلب شهدای مدافع حرم را کنترل کرده و با شکست این تیم به مقام قهرمانی دست یابد، ضمن اینکه در مراسم تقدیر از آقای گل مسابقات در کنار داوران و عوامل برگزاری بازی‌ها، جایزه آقای گلی نیز به بازیکن ما اختصاص یافت.

مسعود جباری اضافه کرد: در جدول گلزنان مسابقات جام رمضان امسال بعد از روح‌الله ایثاری بازیکن تیم دل‌سوختگان اهل بیت و سعید قلندری عضو تیم امیران اسپرت با 9 گل آقای گل شدند و ‌حسین فتح‌زاده از تیم شهدای نیروگاه و محمد رمضانی از تیم شهدای مدافع حرم با هشت گل رتبه‌های سوم و چهارم برترین گلزنان را کسب کردند.

 

* رتبه سومی آسیایی‌ها با انصراف بازاری‌ها

مسوول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم یاد آور شد: پرونده رقابت‌های سال 1396 جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم در حالی بسته شد که قرار بود دیدار رده‌بندی برای تعیین تیم‌های سوم و چهارم شب قبل از فینال برگزار شود اما با توجه به انصراف تیم بازار بزرگ شمسه،  مسابقه رده‌بندی برگزار نشد و با این اتفاق تیم مصالح ساختمانی آسیا به عنوان سوم مسابقات جام رمضان رسید.

رضا بمانی خاطرنشان کرد: این در شرایطی است که ترکیب دو تیم مصالح ساختمانی آسیا و بازار بزرگ شمسه را جمع زیادی از بهترین‌های چند سال اخیر فوتسال قم و بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتسال ایران تشکیل می‌دادند اما در میان تعجب علاقمند به این رشته، پر مهره‌ترین تیم‌های این دوره در نیمه نهایی باخته و به فینال راه پیدا نکردند.

 

* قهرمانی امیران اسپرت با هدایت لیدر تیم ملی

وی خاطرنشان کرد: مراسم پایانی دومین دوره مسابقات قهرمانی جام رمضان باشگاه‌های قم یادواره شهدای مدافع حرم با حضور سیدمهدی صادقی استاندار قم و برخی مسوولان استانی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و جام قهرمانی به تیم امیران اسپرت تعلق گرفت.

این در حالی است که امسال هدایت تیم فوتسال امیران اسپرت در فوتسال جام رمضان باشگاه‌های قم را مسعود جباری لیدر مطرح تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال ایران و چهره شناخته شده فوتبال و فوتسال قم بر عهده داشت و کاپ قهرمانی این دوره از بازی‌ها را از سیدمهدی صادقی استاندار قم دریافت کرد.

 

* تقدیر از داور مطرح لیگ برتر فوتبال ایران

در اختتامیه رقابت‌های فوتسال جام رمضان باشگاه‌های قم از کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال استان قم توسط کمیته فوتسال و دپارتمان داوری قم تقدیر و تابلو فرشی به همین منظور به عنوان یادگار با حضور استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به وی اهداء شد.

قضاوت دیدار نهایی رقابت‌های این دوره را علی صفایی داور مطرح فوتبال استان قم و همچنین نیما روحانی داوری جوان از فوتبال بر عهده داشتند و در مراسم پایانی از این دو داور نیز به پاس همکاری با کمیته فوتسال در طول برگزاری بازی‌های جام رمضان قدردانی شد.

 

* بهرامی: شاهد نمایش رفاقت، اخلاق‌مداری و رقابت سالم در جام رمضان بودیم

رئیس هیات فوتبال استان قم با ابراز رضایت از نحوه برگزاری این مسابقات بیان کرد: استقبال تماشاگران قمی از مسابقه نهایی رقابت‌های جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم بین تیم‌های امیران اسپرت و شهدای مدافع حرم به حدی زیاد بود که با توجه به فشرده نشستن تماشاگران بر روی سکوهای سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم، می‌توان حضور بیش از ظرفیت این سالن را نیز انتظار داشت.

کریم بهرامی خاطرنشان کرد: همچنین از جمله ویژگی‌های دیدار نهایی این دوره از مسابقات، نمایش رفاقت، اخلاق‌مداری و رقابت سالم با حرکت زیبای دو تیم فینالیست بود و داوران مسابقه، کار تقریبا آسانی برای قضاوت این دیدار داشتند و از کارت‌های رنگی خود نسبت به سایر دیدارهای این دوره کمتر استفاده کردند.

 

* قاسمی بهترین مربی جام رمضان فوتسال قم

یکی از دیگر خصوصیات مثبت برگزاری بازی‌های جام رمضان فوتسال قم این است که مربیان جوان و بازیکنان مستعد فرصت خودنمایی و نشان دادن استعداد و توانایی فنی و تکنیکی خود را در این جام به دست آورده و از این جام به عنوان سکوی پرتاب برای رسیدن به مدارج بالاتر در فوتسال استفاده می‌کنند.

در کنار بازیکنان مستعدی که در این رقابت‌ها توان بالای خود را به نمایش گذاشتند، برخی مربیان نظیر محمد قاسمی از مربیان جوان فوتسال قم نیز حضور داشتند و در پایان این مربی به واسطه آوردن تیم کم‌ادعای شهدای مدافع حرم به دیدار نهایی، عنوان بهترین مربی جام را به خود اختصاص داد و در مراسم اختتامیه تقدیر شد.
انتهاي پيام / 137

https://qomnews.ir/vdcj8yei.uqeytzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما