قم نيوز : قم نگار: روزنامه شاخه سبز چاپ قم در شماره روز یکشنبه ۱۵ آذرماه در ستون سرمقاله مطلبی با عنوان آیا پروژه تقاطع غیر همسطح عمار یاسر با ۱۵ خرداد تا بهمن ۹۴ به اتمام می رسد را به قلم علی محمدی مدرس دانشگاه را به چاپ رساند.
آیا پروژه تقاطع غیر همسطح عمار یاسر با ۱۵ خرداد تا بهمن ۹۴ به اتمام می رسد
به گزارش قم نگار، در این گزارش می خوانیم: پس ازمشکلات فراوانی که مردم قم در سال های گذشته هنگام تردد از اطراف پروژه نیمه تمام تقاطع غیر هم سطح عمار یاسر با بلوار ۱۵ خرداد متقبل شده اند تمام دلخوشی آنان هرروزکه به این پروژه نیمه تمام نگاه می کنند به وعده شهردارقم است که قول داده اند این پروژه خسته کننده را در بهمن ۹۴ به بهره برداری برسانند. امیدوارم که این وعده در موعد مقررعملی شود تا هم شهردارمحترم به وعده خود عمل کرده باشند وهم مردم قم که هزینه های زیادی ازنظر مادی ومعنوی به خاطر طولانی شدن این پروژه پرداخت کرد ه اند یه نفس راحتی بکشند وبه وعد های مسوولین بیشتر اعتماد کنند.

مشکلات این پروژه و بارترافیک آن در بعضی از ساعت روزغیر قابل تحمل است با توجه به اینکه راه های جایگزین هم از ابتدا برای آن پیش بینی نشده است. طولانی شدن این پروژه تمام محلات باجک و زائرانی که قصد خروج از قم بسمت تهران را دارند به درد سر انداخته است ومتاسفانه شهرداری با باز نکردن انتهای بلوار عماریاسر بسمت تهران که به راحتی قابل انجام است وبستن کوچه های ورودی از عماریاسر بسمت باجک دو بعلت زیادی خواهی عده ای معدود از همشهریان ذینفع فشارمضاعفی را به مردم وزائرین شهر مقدس قم تحمیل کرده است.

در حالی که می شود با بازگشایی انتهای بلوار عمار ویاسر کمتر از ۵ دقیقه از مرکز شهر بسمت تهران رفت و بار ترافیک شهر وفلکه جهاد را کاهش داد. اما بدلیل بی توجهی به این موضوع مهم مردم ومسافران باید تا انتهای این بلوار بروند مجددا برگردند بسمت شهر وحدود دو کیلومتر بیایندتا به میدان جهاد یا خیابان باجک برسند که اصلا ظرفیت ورود ماشین های بیشتری را ندارد حالا تصور کنید اگر این فرد مسافر شهر ما باشد وبخواهد از بلوار عماریاسر بسمت تهران برود بدلیل آشنا نبودن با این مسیر و کوچه های اطراف علاوه بر سر گردانی کامل وایجاد بار ترافیکی بیشتر برمحلات این محدوده فشار روحی روانی زیادی را تحمل وقطعا با نا رضایتی شهر قم را ترک می کند.

ضمن احترام به نظرات مهندسی وکارشناسی آقایان تصمیم گیرنده در شهرداری باید گفت تصمیماتی موثر و ماندگار است که مردم احساس آرامش و گره گشا باشد. مدیریت شهری از جمله مدیریت های است که نیاز سنجی واحترام به نظر اکثریت مردم را باید مورد توجه قرار بدهد تا این خدمات رضایتمندی ایجاد کند. دفاع ازتئوری مدیریت بومی درمدیریت شهری وشورای شهر در مقالات گذشته به خاطر همین مشکلاتی است که متاسفانه چوبش را مردم می خورند.

واقعا بعضی ازوقت ها تصور می شود که مسوولین محترم ساده ترین راههای خروج از بن بست شهری را نمی دانند و یا بدلیل عدم شناخت کافی از محیط وفرهنگ حاکم برمحلات علیرغم تلاش های که انجام می دهند اتفاق خاصی به نفع مردم نمی افتد. امیدواریم با توجه به مسائل مطرح شده در این یادداشت آقای شهردار وهمکاران محترمشان واعضای شورای شهر با اتخاذ تصمیمات صحیح وسرعت بخشیدن به پروژه های نیمه تمام شهری مانند پروژه مورد نظر زمینه جلب اعتماد مردم متدین وانقلابی قم وزائرین حضرت فاطمه معصومه (س) را بیشتر از گذشته فراهم آورند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcj8yet.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سرباز
بهمن 94؟ چطور ممکنه در عرض دو ماه ؟ این حرف بی احترامی به شعور مردم قم
با این وضعیت بهمن 95 هم به بهره برداری نمیرسه