جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 20747

دعوت 2 فوتسالیست قمی به اردوی تیم ملی ناشنوایان

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم گفت: دو فوتسالیست ناشنوای قمی به نخستین مرحله اردوی سنجش و ارزیابی تیم ملی فوتسال ناشنوایان دعوت شدند.
دعوت 2 فوتسالیست قمی به اردوی تیم ملی ناشنوایان
به گزارش قم نیوز، سیدوحید غیاثی اظهار کرد: این نخستین اردوی سنجش و ارزیابی وضعیت موجود در رشته فوتسال ناشنوایان است که از بیست و چهارم اسفندماه به میزبانی استان هرمزگان برگزار می‌شود و از قم نیز دو بازیکن به اردو دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه قم در رشته‌های مختلف زیر پوشش هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء ورزشکاران مستعد و توانمندی دارد، اضافه کرد: در این مرحله از اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان سعید خلیلی و حسین نوری از قم حضور می‌یابند.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء قم اضافه کرد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان از هم‌اکنون به فکر کسب آمادگی مطلوب برای حضوری موفق و شایسته در رقابت‌های فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه است.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است دومین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه شهریورماه سال آینده به میزبانی کشورمان به انجام برسد در حالی که تیم‌های مطرحی از کشورهای مختلف در آن حضور می‌یابند.

غیاثی با بیان اینکه در دوره قبلی این رقابت‌ها سعید خلیلی از قم عضو تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان بود، ابراز داشت: دوره قبلی این بازی‌ها خردادماه سال ۱۳۹۱ برگزار شد و تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران عنوان قهرمانی بازی‌های آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: این در حالی است که در دیدار فینال مسابقات فوتسال بازی‌های آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در شهر سئول کره جنوبی، تیم ملی ایران به مصاف تایلند رفت و موفق شد با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی دست یابد و قهرمان آسیا شود.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء قم عنوان کرد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در حالی با این قهرمانی انتقام شکست در فینال دوره قبل قهرمانی آسیا را از تایلند گرفت که در دیدارهای مقدماتی نیز قزاقستان، یمن، تایلند و کره جنوبی را شکست داده بود.

وی خاطرنشان کرد: ترکیب تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در مسابقات فوتسال دور قبل بازی‌های آسیایی و اقیانوسیه را نفراتی شاخص تشکیل می‌دادند در حالی که حسین شمس در سمت مدیر فنی با تیم ملی فوتسال ناشنوایان همکاری داشت.
انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdcjaae8.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما