پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : 35787
سرمربی صبای قم:

هیچ بازیکنی نیم فصل از صبای قم جدا نمی‌شود

قم نيوز : قم نگار: سرمربی صبای قم با اشاره به برنامه های صبای قم در نیم فصل و اردوی این تیم در کیش گفت: هیچ بازیکنی برای نیم فصل از تیم صبای قم جدا نمی‌شود و لیست خروجی نداریم.
هیچ بازیکنی نیم فصل از صبای قم جدا نمی‌شود
به گزارش قم نگار، علی دایی در نشست خبری بازی صبای قم و نفت تهران که عصر امروز در باشگاه صبای قم برگزار شد اظهار داشت: بازی فردا که آخرین بازی پیش از تعطیلات نیم فصل است یکی از مهم‌ترین بازی‌هایمان است و امیدواریم با کسب سه امتیاز جزو تیم‌های صدرنشین باقی بمانیم.

سرمربی صبای قم با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که سه امتیار بازی با نفت تهران را کسب کنیم، افزود: نفت تیم بزرگی است که پیش از باخت به تراکتورسازی بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته بود که البته در بازی تراکتورسازی نیز بازی روان و خوبی را انجام داد اما نتیجه نگرفت و بازی را واگذار کرد.

دایی با اشاره به برنامه‌های تیم صبای قم برای بازی فردا بیان کرد: تلاش می‌کنیم که تیم نفت تهران را ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم، تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای بازی فردا با آمادگی کامل وارد زمین مسابقه می‌شویم.

وی با اشاره به تعطیلات نیم فصل لیگ و اردوی صبای قم در کیش گفت: برای تعطیلات نیم فصل برنامه ریزی کرده‌ایم و قرار است دو الی سه بازیکن را جذب تیم کنیم که یکی از آن هاخارجی است، تیم صبای قم به هماهنگی خوبی رسیده است و بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند و بازیکنانی که چندان روی آن‌ها حساب نمی‌شد شرایط بسیار خوبی را دارند.

سرمربی صبای قم در پاسخ به سوالی مبنی جدا شدن بازیکنان این تیم در نیم فصل افزود: هیچ بازیکنی برای نیم فصل از تیم صبای قم جدا نمی‌شود و لیست خروجی نداریم چون همه آن‌ها برای این تیم زحمت کشیده‌اند و سعی می‌کنیم با اضافه کرده بازیکن جدید نقاط ضعف تیم مان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjaaet.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما