پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 26967
در هفته هفتم لیگ تکواندوی کشور

تکواندوکاران قمی برابر تیم آذربایجان شرقی پیروز شدند

قم نيوز : قم نیوز: تکواندوکاران قمی در هفته هفتم لیگ تکواندوی باشگاه‌های کشور برابر تیم تکواندوی آذربایجان شرقی پیروز شدند.
تکواندوکاران قمی برابر تیم آذربایجان شرقی پیروز شدند
به گزارش قم نیوز، هفته هفتم مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور در خانه تکواندوی تهران به پایان رسید و تیم تکواندوی استان قم با پیروزی در این هفته، خود را به رده سوم جدول رساند.

تکواندوکاران قمی در هفته هفتم لیگ تکواندو در شرایطی به مصاف هیئت تکواندوی آذربایجان شرقی رفتند که با توجه به پیروزی هفته گذشته برابر تیم صدرنشین صنایع استیل البرز در جدول گروه دوم، از روحیه خوبی برای کسب یک برد دیگر برخوردار بودند اما شرایط برای قمی‌ها ساده پیش نرفت.

دیدار تیم‌های هیئت تکواندوی قم و هیئت تکواندوی آذربایجان شرقی در خانه تکواندوی تهران در ‌‌‌نهایت با نتیجه ۶ بر ۴ به سود تکواندوکاران قمی به پایان رسید و این نتیجه سبب شد تیم تکواندوی قم به رده سوم جدول صعود کند و امیدوارانه در انتظار هفته‌های پایانی لیگ باشد.

دهمین دوره لیگ تکواندو کشور موسوم به جام شکوفه‌های تکواندو در دو گروه و با حضور ۴۴۵ هوگوپوش در قالب ۲۰ تیم از ۱۷ استان به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد، که در پایان هفته هفتم پاس قوامین و صنایع استیل البرز در صدر جدول گروه‌های اول و دوم قرار گرفتند.

در جدول گروه دوم، تیم تکواندوی صنایع استیل البرز با ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران با ۱۸ امتیاز دوم قرار دارد و تیم‌های هیئت تکواندوی قم و پیشگامان حرفه‌ای با ۱۲ امتیاز به ترتیب در مکان سوم و چهارم هستند.

تیم تکواندوی قم در گروه دوم با تیم‌های آینده سازان صنایع استیل البرز، شهرداری تبریز، اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار، پیشگامان حرفه‌ای، هیئت تکواندو آذربایجان شرقی، هیئت تکواندو اصفهان، صنایع استیل البرز، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و پکیج مگا ترم مازندران همگروه است.

مهدی عابد، سهیل ملاحسینی، محمدرسول عالمی، مهدی صحرایی، رضا قدیمی، محمد ابراهیمیان، حسین داداش‌زاده، محمدحسین علیمحمدی و محمد بینایی نفرات تیم تکواندوی قم در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcjahe8.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما