دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : 31907
نایب‌رئیس هیئت والیبال قم:

والیبالیست‌های نوجوان قمی مقام سوم کشور را کسب کردند

قم نيوز : قم نگار: نایب‌رئیس هیئت والیبال قم گفت: والیبالیست‌های نوجوان قمی مقام سوم کشور را در مسابقات والیبال دانش‌آموزی کسب کردند.
والیبالیست‌های نوجوان قمی مقام سوم کشور را کسب کردند
به گزارش قم نگار، نسرین رامین اظهار داشت: ‌تیم والیبال رده سنی متوسطه اول استان قم با درخشش در این سی و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در مشهد مقدس با حضور تمامی مدعیان قهرمانی موفق به کسب مقام سومی شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته برگزار‌کننده این رقابت‌ها، مسابقات والیبال در بخش متوسطه اول مدارس کشور با حضور بیست و چهار تیم از استان‌های مطرح ورزش والیبال کشورمان در شش گروه چهارتیمی برگزار شد.

نایب رئیس هیئت والیبال قم گفت: تیم والیبال رده متوسطه اول استان قم با تیم های کرمانشاه، خراسان رضوی و اصفهان در یک گروه قرار داشت و گام نخست برای والیبالیست های خوب قمی با شکست آغاز شد.

رامین بیان کرد: تیم والیبال قم در نخستین گام در مقابل تیم کرمانشاه با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما در بازی دوم خود مقابل تیم میزبان یعنی خراسان رضوی دست به کاری بزرگ زد و توانست با نتیجه دو بر یک این تیم مدعی را از پیش رو بردارد.

وی عنوان کرد: دیدار سوم و بازی آخر مرحله گروهی دانش آموزان قمی مقابل اصفهان با شکست دو بر یک نمایندگان اصفهان در برابر والیبالیست های پرتوان قمی همراه بود تا تیم استان قم راهی مرحله حذفی مسابقات شود.

نایب رئیس هیئت والیبال قم تصریح کرد: در مرحله حذفی این رقابت‌ها تیم والیبال استان قم مقابل نمایندگان یزد قرار گرفت و توانست با نتیجه دو بر یک این تیم را از پیش رو بردارد و در مرحله یک هشتم پایانی با همین نتیجه تهران را شکست دهد.

رامین خاطرنشان کرد: تیم والیبال قم در مرحله نیمه‌نهایی با شکست برابر آذربایجان غربی از صعود به فینال بازماند و با پیروزی در دیدار رده‌بندی برابر گلستان به مقام سوم رسید.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjahet.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما