شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 29577
معاون استاندار قم:

بیش از ۳۰۰ هزار نفر در مدارس قم اسکان داده شدند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم گفت: در ایام نوروز ۴۴۰ مدرسه در استان قم برای اسکان مسافران آماده شده است که تاکنون ۳۰۹ هزار و ۵۲۳ مسافر در آن‌ها اسکان داده شده‌اند.
بیش از ۳۰۰ هزار نفر در مدارس قم اسکان داده شدند
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور با اشاره به اینکه به دلیل حجم زیاد مسافران در قم مکان‌هایی مانند بوستان‌ها و حسینیه‌ها را نیز برای اسکان مسافران استفاده کرده‌ایم اظهار داشت: از تاریخ ۲۷ اسفندماه سال ۹۳ تا پایان روز هفتم فروردین ۵۰۵ هزار و۹۶ مسافر در اماکنی مانند حسینیه‌ها، خوابگاه‌ها، بوستان‌ها، تکایا، مهمانسرای ادارات و سالن‌های ورزشی اسکان یافتند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مانند سال‌های گذشته فعالیت خوبی در زمینه اسکان مسافران داشته است افزود: در ایام نوروز ۴۴۰ مدرسه برای اسکان مسافران آماده شده است که تاکنون ۳۰۹ هزار و ۵۲۳ مسافر در آن اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حجم زیادی از مسافران در هتل‌ها و مه‌مان سرا سکونت داشتند خاطر نشان کرد: تاکنون ۳۶ هزار و ۱۹۲ مسافر نوروزی در این اماکن سکونت داشتند که تعداد سه هزار و ۵۵۶ زائر غیر ایرانی را نیز شامل می‌شود.

عالی‌پور با بیان اینکه از تاریخ ۲۷ اسفندماه سال ۹۳ تا پایان روز هفتم فروردین ماه جاری طبق آمار، پنج میلیون و۴۱۳هزار و ۳۴۶ نفر مسافر وارد استان قم شده‌اند، تصریح کرد: در این بین نزدیک به چهار میلیون و ۸۶۷ هزارو ۷۲۲ زائر به شهر قم وارد شده‌اند.

سرپرست معاونت اموز زائران استانداری قم با اشاره به فعالیت مستمر ناوگان ریلی قم در نوروز افزود: تاکنون در ایام تعطیلات نوروز حدود ۲۱هزار و ۶۰۰ نفر برای مسافرت به استان قم از ناوگان ریلی استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjaie8.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما