سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 26877

بهره برداری 3 طرح ورزشی استان قم در هفته دولت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برنامه‌ریزی این اداره‌کل برای بهره‌برداری از 3 طرح ورزشی با حضور مسئولان استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
بهره برداری 3 طرح ورزشی استان قم در هفته دولت
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه تلاش‌های خود برای توسعه عمرانی ورزش قم و همچنین نزدیک شدن به سرانه هدف برنامه پنجم توسعه که یک متر مربع فضای ورزشی به ازای هر ایرانی است، از پنج طرح ورزشی بهره‌برداری خواهد کرد.

وی ادامه داد: طرح‌های متعدد ورزشی در حال حاضر در استان قم وجود دارد که برخی از آنها آماده بهره‌برداری هستند و برخی دیگر طرح‌های نیمه تمام محسوب می‌شوند که سعی می‌کنیم با یک برنامه‌ریزی مطلوب و مدون به موقع آنها را آماده بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: خوشبختانه سه طرح از میان چندین طرح ورزشی که هم اکنون در قم در حال احداث هستند برای افتتاح در هفته دولت که یادآور خاطرات شهیدان بزرگواری همچون رجایی و باهنر است، آماده شده‌اند.

وی افزود: مهم‌ترین این طرح‌ها که به مناسبت هفته دولت امسال که با عنوان هفته آرامش و امید نامگذاری شده است، ۲ طرح در روستاها و یک طرح در شهر قم هستند که با حضور مسئولان استان قم افتتاح می‌‌شوند و در دسترس مردم و علاقمندان به ورزش قرار خواهند گرفت.

عابدی عنوان کرد: یکی از این طرح‌ها سالن ورزشی منطقه جمکران قم است که در خیابان ظهور منتهی به مسجد مقدس جمکران احداث شده و با بهره‌برداری از آن نیاز مردم و شهروندان علاقمند ورزش به سالن ورزشی را تا حد زیادی برطرف خواهد کرد.

وی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم یک باب سالن ورزشی در روستای باقرآباد بخش جعفرآباد قم احداث کرده است و این سالن نیز یکی از طرح‌های ورزشی مورد بهره‌برداری این اداره کل در گرامیداشت هفته دولت سال جاری به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنین زمین چمن مصنوعی روستای نیزار بخش سلفچگان طرحی دیگری است که به عنوان یک پروژه روباز ورزشی در هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از سه پروژه ورزشی استان قم در هفته دولت صورت می‌گیرد، تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت که به یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده در مراسمی همزمان با سایر طرح‌های استانی قرار است از سالن ورزشی روستای باقرآباد، زمین چمن مصنوعی روستای نیزار و سالن ورزشی منطقه جمکران قم به عنوان طرح‌های ورزشی این اداره کل بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjaoe8.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما