سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 52337
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌‌‌‌ كاراته استان قم خبر داد

اعزام 7 نماينده قم به سمينار داوري كاراته / اعزام قمي‌ها به رقابت سبك‌هاي آزاد كشور

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌‌‌ كاراته استان قم از اعزام هفت داوري قمي به سمينار داوري اين رشته و همچنين آمادگي كاراته‌كاهاي قم براي حضور در مسابقات قهرماني سبك‌هاي آزاد كشور خبر داد.
اعزام 7 نماينده قم به سمينار داوري كاراته / اعزام قمي‌ها به رقابت سبك‌هاي آزاد كشور
به گزارش قم نیوز، سعید برخوردار در قم، اظهار کرد: داوران قمی حاضر در سمینار داوری این رشته علی سلطانی، محمد سلطانی، ابوالقاسم پایدار، داوود فرضی، محمد تقی‌زاده، محسن آذری و مرتضی علامه‌روشن هستند و این دوره در ارومیه برگزار می‌شود.

وی در ادامه به حضور کاراته‌کاهای قم در مسابقات سبک‌های آزاد قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: کاراته‌کاها برای ثبت‌نام حضور در این مسابقات تا هجدهم مرداد ماه فرصت داشتند، زیرا این پیکارها در رده سنی بزرگسالان 21 مرداد ماه برای بانوان و 27 مرداد برای آقایان در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ کاراته استان قم اضافه کرد: برای این منظور کاراته‌کاهای قم از طریق سایت فدراسیون اقدام به ثبت نام در این رقابت‌ها کرده‌اند، مسابقاتی که در اوزان منهای 55، 60، 65، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم بانوان و اوزان منهای 60، 65،70، 75، 80، 85،90 و به اضافه 90 کیلوگرم مردان به انجام می‌رسد.

وی سپس به برگزاری آزمون تئوری مربیگری درجه سه بانوان در اداره ورزش و جوانان قم اشاره و بیان کرد: در برنامه امتحانی این دوره مبانی تربیت بدنی، ایمنی در ورزش، نقش مربی و روانشناسی، آمادگی جسمانی، رشد و تکامل حرکتی، تجزیه و تحلیل مهارت‌ها، فیزیولوژی و آناتومی، تغذیه و طراحی تمرین پیش‌بینی شده بود.

برخوردار همچنین از قضاوت داوران کاراته قم در مسابقات مرحله دوم انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه کاراته ایران خبر داد و عنوان کرد: داوری قمی حاضر در این انتخابی مرتضی علامه‌روشن، ابوالقاسم پایدار، محمد تقی‌زاده و ابراهیم معارف‌وند بودند.

وی سپس به درخشش کاراته‌کاهای قم در انتخابی مرحله دوم تیم ملی اشاره و بیان کرد: این مرحله به میزبانی سالن کبکانیان برگزار شد و از استان قم محمود نعمتی در وزن منهای 63 کیلوگرم نوجوانان و علی نجفی در وزن منهای 84 کیلوگرم امید به اردوی بعدی راه یافتند تا به همراه سینا عبدالحسینی در وزن به اضافه 70 کیلوگرم نوجوانان، حسین خدری در وزن منهای 57 کیلوگرم نوجوانان و حمیدرضا نجاتی در وزن منهای 84 کیلوگرم امید نفرات قمی حاضر در مرحله بعد انتخابی تیم ملی باشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjatei.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما