جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 40367
منبع : خبرگزاری مهر
آیت الله علوی گرگانی:

تنها راه پیروزی مردم بحرین مقاومت است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از شیخ عیسی قاسم خطاب به مردم بحرین گفت: تنها راه پیروزی و رسیدن به اهداف بزرگ اسلامی شما مقاومت است.
تنها راه پیروزی مردم بحرین مقاومت است
به گزارش قم نیوز، متن بیانیه آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمان الرحیم

مردم مؤمن و متدین بحرین، تنها راه پیروزی و رسیدن به اهداف بزرگ اسلامی شما مقاومت است. بدانید که خداند متعال با شما است و اگر دشمنان دین و کیان شیعه مقاومت شما را بشکنند لا جرم به اهداف خود رسیده‌اند و در صورتی که شما مقاومت نمایید قطعا این فشارها شکست می‌خورد.

و اما توصیه به حکام بحرین، اولاً مردم مظلوم بحرین چیزی جز دموکراسی و آزادی که حق همه انسان‌ها است و پیاده شدن احکام نورانی الهی نمی‌خواهند و اعمال و فشارهای آن حکام هیچ گونه سازگاری با اهداف الهی ندارد. ثانیاً این که سلب تابعیت از عالمی بزرگوار که همه دنیا به بحرینی بودن ایشان گواهی می‌دهد آیا با اصول کشور داری مطابقت دارد؟

لازم به ذکر است طبق مذهب اهل بیت رسول خدا(ص) خمس از واجبات الهی است و این مسئله از احکام پذیرفته شده در شیعه می‌باشد که بهترین راه برای حمایت مالی فقرا و حوزه‌های علمیه می‌باشد و بیش از سیزده قرن است که خیرات آن ادامه داشته و دارد؛ لذا هشدار می‌دهم که به خود اجازه ندهند که نسبت به احکام مذاهب تعدی شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjatex.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما