دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 32177
مدیرکل میراث فرهنگی قم:

پروژه های قابل افتتاح گردشگری قم ۳۵ میلیارد ریال هزینه داشته است

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از بهره برداری از تعدادی پروژه های عمرانی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.
پروژه های قابل افتتاح گردشگری قم ۳۵ میلیارد ریال هزینه داشته است
به گزارش قم نا ، عیسی رضایی روز دوشنبه در حاشیه مراسم عطر افشانی و غبار روبی مزار شهیدان در گلزار شهدای علی بن جعفر قم با اشاره به پروژه های آماده افتتاح و بهره برداری در هفته دولت که اعتبارات آن از محل منابع ملی و استانی تامین شده، اظهار داشت: پروژه گاز رسانی به مناطق نمونه گردشگری قم و همچنین پروژه آب رسانی به مجتمع گردشگری پارک آبی این شهر از جمله پروژه های عمرانی قابل بهره برداری در این هفته به شمار می رود.

این مسوول همچنین با اشاره به بهره برداری از هتل میثاق و چند مرکز اقامتی دیگر در این هفته، تصریح کرد: مجتمع گردشگری زیتون واقع در آزاد راه قم - تهران که پیش از این به بهره برداری آزمایشی رسیده بود، در این هفته به صورت رسمی بهره برداری می شود.

وی اعتبار ساخت مجتمع زیتون را بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و محل تامین آن را بخش خصوصی عنوان کرد، و افزود: در هفته دولت در حوزه میراث فرهنگی هم پروژه های مختلفی از جمله مرمت کف بازار قدیمی و کهنه قم، مرمت و بازسازی خانه قدیمی ملاصدرا و همچنین مرمت تعدادی کاروان سرا، خانه قدیمی و تاریخی نیز افتتاح می شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjavet.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما