يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 42077
منبع : خبرگزاری تسنیم
نماینده مردم قم در مجلس:

دشمن برای مقابله با ایران به‌جای جنگ رودررو از نیروهای نفوذی استفاده می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس گفت: دشمن در مقابله با ایران اسلامی اهداف را ترک نکرده بلکه تاکتیک‌ها را تغییر داده است و به‌جای جنگ رودررو از نیروهای نفوذی استفاده می‌کند.
دشمن برای مقابله با ایران به‌جای جنگ رودررو از نیروهای نفوذی استفاده می‌کند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در همایش رسالت اساتید و نخبگان دانشگاهی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس که در تالار آوینی دانشگاه قم برگزار شد با اشاره به توطئه‌های گوناگون دشمن اظهار داشت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی دشمنان برای تقابل با ایران از انواع توطئه‌ها نظیر راه‌اندازی گروهک ضدانقلاب و جریان معارض، ترور شخصیت‌های برجسته نظام، تحریم اقتصادی، جنگ فرهنگی، بایکوت سیاسی و هزاران دسیسه دیگر استفاده کردند تا از قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: زمان حال از جنگ میان ایران و عراق که هشت سال به طول انجامید و شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرد به‌ مراتب حساس‌تر و پرمخاطره‌تر است چرا که در حال حاضر دشمن برای مقابله با ایران از نفوذ و عامل نفوذی استفاده می‌کند که به‌ راحتی قابل احساس و مشهود نیست.

نمایند مردم قم در مجلس با تأکید بر اینکه جنگ فعلی جنگ برون‌مرزی است، تصریح کرد: دشمن در مقابله با ایران اسلامی اهداف رو ترک نکرده بلکه تاکتیک‌ها را تغییر داده و به‌جای جنگ رو در رو از نیروهای نفوذی خود در بدنه انقلاب اسلامی استفاده می‌کند تا بتواند با استفاده از آنها اقتدار ایران را به لرزه درآورد.

وی با اشاره به حادثه یازده سپتامبر افزود: برای تخریب ساختمان‌های دوقلو و برای ریختن ستون‌ها از بمب استفاده کردند، برای شکست ایران نیز به همین شیوه عمل می‌کنند و با سست کردن ارکان انقلاب زمینه پیروزی خود را فراهم کنند.

ذوالنور با بیان اینکه تریبون‌های آزاد با هجوم به ارزش‌ها فعال شدند، عنوان کرد: همواره در تاریخ جمهوری اسلامی عوامل نفوذی درونی خطرآفرینی کردند همچون قطعنامه 598 که بعد از پذیرش آن عده‌ای در لباس خودی به امام راحل حمله کرده و ایشان را متهم ساختند.

وی خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات علاوه بر اینکه آغازگر پروژه‌های بعدی دشمن است سبب ایجاد فضای ابهام‌آلود در درون نظام شده، تشخیص حق از باطل را مشکل ساخته، افکار را مشوش کرده و مردم  را به تردید انداخته می‌اندازد.

نمایند مردم قم در مجلس با اشاره به قراردادهای اخیر نفتی اظهار داشت: این قرارداد کشور را به قبل از زمان ملی شدن صنعت نفت برمی‌گرداند، چرا که در این قرارداد حق وتو از ایران گرفته‌شده و مالکیت و استخراج نفت به دشمن واگذار شده است.

وی با تأکید بر خطر نفوذی‌های دشمن افزود: این قرارداد که در آن ایران به پرداخت جریمه نیز مکلف شده است با دخالت عده‌ای از مسئولان و به نام حمایت از مردم بسته شد حال‌ آنکه این عوامل نفوذی دشمن بوده و این قرارداد به‌هیچ‌عنوان به نفع مردم نیست.

ذوالنور با اشاره به قرارداد FATF  گفت: این قرارداد به‌ منظور فعال‌سازی سامانه آنلاینی است که FATF تمام نقل و انتقالات مالی، سیستم بانکی و غیره را کنترل می‌کند، امنیت کشور را تحت‌الشعاع قرار داده و بسیار خطرناک است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دشمن نباید هیچ‌گونه نفوذی در داخل کشور داشته باشد، تصریح کرد: استفاده از کارشناسان غربی در مسائل اساسی نظام و به‌ خصوص اقتصاد جایز نیست و موجب خطرآفرینی از سوی دشمن می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری افزود: سران مملکت باید به این نکته توجه کنند که خوداتکایی سبب اقتدار جمهوری اسلامی شده و راه نفوذ را بر دشمن می‌بندد، پس در هیچ زمینه‌ای از راهنمایی‌های دشمن استفاده نکنند و عوامل درونی دشمن را نیز بشناسند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjayex.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما