پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 321
در دولت نهم و دهم؛

187 پروژه مدرسه سازی در قم به بهره‌برداری رسید

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نوسازی مدارس قم گفت: 187 پروژه در دولت نهم و دهم در زمینه ساخت و تجهیز مدارس در استان به بهره برداری رسید.
187 پروژه مدرسه سازی در قم به بهره‌برداری رسید
به گزارش قم نیوز، سید مهدی حائری صبح پنجشنبه در جلسه ای که در اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، بیان کرد: پروژه‌های ساخته شده در دولت نهم و دهم اداره کل نوسازی مدارس استان قم شامل، ۱۳۳ مدرسه با هزار و ۳۳۹ کلاس درس، ۲۳۱ هزار و ۷۱۳ مترمربع زیربنا و ۵۴ فضای غیر مدرسه شامل سالن ورزشی، کانون، نمازخانه و ... است.

وی تصریح کرد: در دولت نهم و دهم در استان قم در هر ۱۲روز یک پروژه، در هر ۱.۶ روز یک کلاس درس و در هر یک روز ۱۲۰ مترمربع ساخت و ساز صورت گرفته است.

حائری با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان قم، علاوه بر احداث مدارس، وظیفه ساخت فضاهای آموزشی، پرورشی، ورزشی را به عهده دارد، افزود: با استان شدن قم در سال ۱۳۷۵ این اداره کل اقدام به احداث ۱۲۵ باب فضای غیر مدرسه با ۲۴ کلاس درس و ۶۳هزار و ۶۸۵ مترمربع زیربنا کرده است.

وی یادآور شد: ۱۲۵پروژه فوق الذکر، شامل هشت باب کانون پرورش فکری با ۲۴ کلاس درس و هشت هزار و ۸۲۵ مترمربع زیربنا، ۶۸ باب نمازخانه، ۲۴ سالن ورزشی و ۲۵پروژه‌ علمی آموزشی با دو هزار و ۱۱۵ مترمربع است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcjfvetzuqe8.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما