چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : 23249

تعامل فرهنگی شهرداری قم با حوزه علمیه گسترش می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به ظرفیت‌های شهرداری برای اشاعه فرهنگ اسلامی گفت: شهرداری سعی دارد بیشترین تعامل را با حوزه در زمینه اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشد.
تعامل فرهنگی شهرداری قم با حوزه علمیه گسترش می‌یابد
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری با تبریک ایام ماه رجب و میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت امیرالمونین(ع) اظهار کرد: امسال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بر امر فرهنگ تاکید شده است، باید با اهتمام ویژه ای به این مسئله بپردازیم تا انشاالله در پایان سال کارنامه قابل قبولی در زمینه فرهنگ ارائه دهیم.
 
شهردار قم در ادامه با اشاره به ظرفیت های شهرداری برای اشاعه فرهنگ اسلامی تصریح کرد: شهرداری سعی دارد بیشترین تعامل را با حوزه در زمینه اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشد.
 
وی افزود: مدیریت برخی امور با شهرداری است اما در برخی امور شهرداری نظارتی ندارد، مانند نمایشگاه که متولی آن سازمان شهرداری های استانداری است اما با این وجود ما تلاش خود را در هماهنگی با ارگانهای دیگر در زمینه ی مسائل فرهنگی انجام می دهیم.
 
دشمن در این پیکار فرهنگی، بیشترین تخریب را علیه قم انجام می‌دهد
 
حجت الاسلام والمسلمین شریفی نیز در این دیدار با بیان اینکه دشمنان بیشترین ضربه را از قم خورده اند، اظهار کرد: دشمن در حال پیکار فرهنگی است و آنها خوب می دانند بزرگترین ضربه را از قم خورده اند لذا،تمام مساعی خود را در جهت تخریب چهره فرهنگی این شهر انجام می دهند.
 
وی در ادامه با تشکر از همکاری و تعامل سازنده مدیریت شهری جدید با حوزه علمیه در زمینه اشاعه فرهنگ اسلامی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی خوبی را در بوستانها و دیگر اماکن عمومی با همکاری شهرداری داشتیم که با استقبال خوب مردم همراه بود.
 
معاون تبلیغاتی حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت همکاری حوزه و شهرداری خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت شهرداری می توانیم همکاریمان را در زمینه های مختلفی مانند اجرای طرح های فرهنگی در کارخانجات و تولیدی های بزرگ،اماکن توریستی وسازمانهای تابعه شهرداری گسترش دهیم.
 
وی با اشاره به گسترش اماکن مذهبی در سطح شهر خاطر نشان کرد: یکی از نیازهای اساسی مخصوصا در شهرک های تازه تاسیس و اماکن عمومی گسترش اماکن فرهنگی- مذهبی مانند نمازخانه هاست .
 
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjh8e8.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما