دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 27759
فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع):

پیامبر اسلام برای نجات بشریت و هدایت مردم بسیار تلاش کرد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطلب(ع) با اشاره به عظمت و هدف بزرگ پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: خداوند بزرگ برای هدایت و راهنمایی بشر بزرگانی همچون انبیاء و اولیاء را برای ما مامور کردند تا بشر را از جهالت و گمراهی نجات دهند.
پیامبر اسلام برای نجات بشریت و هدایت مردم بسیار تلاش کرد
به گزارش قم نیوز ، مهدی مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) برگزاری مراسم دسته عزاداری نیروهای مسلح استان قم با اشاره به عظمت و هدف بزرگ پیامبر اسلام(ص) گفت: خداوند بزرگ برای هدایت و راهنمایی بشر بزرگانی همچون انبیاء و اولیاء را برای ما مامور کردند تا بشر را از جهالت و گمراهی نجات دهند.
 
وی افزود: انبیاء و اولیای الهی از ابتدای خلقت مخصوصا از زمان صدر اسلام هر آنچه داشتند در کف اخلاص گذاشتند تا بشر را از گمراهی نجات داده و به صراط مستقیم الهی هدایت کنند.
 
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) اضافه کرد: امروز خورشید درخشان امت اسلام با تمام خوبی‌ها غروب کرده است و تمام کسانی که به اسلام علاقه دارند و یا نوری در قلب خود احساس می‌کنند عزادار رحلت ایشان هستند.
 
مهدوی‌نژاد در ادامه سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: زندگی امام حسن(ع) سرشار از لطف و مهربانی بود، امام دوم شیعیان در تمام مراحل زندگی خود گذشت و صبر مثال زدنی داشت، ما نیز باید در جامعه امروز از سیره اهل بیت(ع) استفاده کنیم تا به موفقیت برسیم.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح استان قم در کنار تمام اقشار مردم و مسلمانان در این مسیر گام برداشته‌اند تا به محضر حضرت فاطمه معصومه(س) و همچنین صاحب‌الزمان(عج) تسلیت بگویند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjhae8.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما